Opis
PROPHETE Urbanicer 21.EMU.10 Trapeze 28", czarny (black matt)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Nowy PROPHETE URBANICER to prawdziwa rewolucja wśród rowerów elektrycznych. Na pierwszy rzut oka nie widać nawet, że jest to rower elektryczny. Przedni silnik AEG EasyDrive Mini jest wielkości dynamo w piaście, a mimo to zapewnia 250 mocy. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 40 Nm, miejski e-rower ma dużą siłę napędową do codziennego ruchu miejskiego.
Damski model z trapezową ramą wygląda jak rower, a w przypadku PROPHETE URBANICER będziesz musiał przyzwyczaić się do pytań takich jak: "I to ma być e-rower?" lub "Gdzie jest bateria?". Akumulator o pojemności 252 Wh został zainstalowany w piaście tylnego koła. Jest on "ukryty" między 8-Gangą przerzutką SHIMANO DEORE a hydraulicznym hamulcem tarczowym SHIMANO. Oprócz funkcjonalności, na pierwszy plan wysuwa się również bezpieczeństwo. Dyskretne światła zintegrowane z kierownicą i błotnikami zapewniają widoczność URBANICER, mimo że sam rower jest wykończony w matowej, eleganckiej czerni.
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.