Opis
Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny (black matte)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
"Oh, to jest e-bike?" - posiadacze TX-E będą musieli częściej odpowiadać na te lub podobne pytania.
Jako rower jednobiegowy z napędem paskowym Gates, TX-E jest bezkompromisową symbiozą optycznej redukcji i innowacyjnej technologii e-bike. Elementy napędu są ledwo widoczne i zintegrowane z rowerem: Napęd tylnego koła o mocy 250 W jest niewiele większy od dynamo w piaście, bateria 252 Wh jest całkowicie zintegrowana z rurą dolną, a gniazdo ładowania - chronione przed brudem i warunkami atmosferycznymi - jest ukryte nad suportem. Sterowanie jest bardzo proste za pomocą smartfona z wykorzystaniem aplikacji Rabeneick My Bike - bez dodatkowego wyświetlacza lub elementu sterującego.
Mniej znaczy więcej: Oprócz niewidzialnego E, elektryzująca jest niska waga - w zależności od rozmiaru ramy to tylko 18,6 kg. Dzięki purystycznej konstrukcji i braku zbędnych detali wyposażenia, TX-E jest predestynowany do szybkiej jazdy po asfalcie. Wyjątkowo lekka, sztywna rama aluminiowa, hydrauliczne hamulce tarczowe i opony Contact Speed firmy Continental umożliwiają dynamiczne prowadzenie i pewną kontrolę - nawet przy dużych prędkościach. Sprytne rozwiązanie miejskie: Zakupy lub bagaż można przymocować do błotników Wingee za pomocą niepozornych uchwytów do sakw.
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.
Sprzęt
Opinia klienta





