Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny

ID: 1361070

MSRP 10.349,00 zł
4.829,00 zł
- 53 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    50cm (28") niedostępny online
    55cm (28") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny (black matte)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

„ "Och, to jest rower elektryczny?“ - właściciele TX-E często będą musieli odpowiadać na te lub podobne pytania.

Jako rower jednobiegowy z napędem pasowym Gates, TX-E jest bezkompromisową symbiozą wizualnej redukcji i innowacyjnej technologii rowerów elektrycznych. Komponenty napędu są zintegrowane z rowerem i ledwo widoczne: Napęd tylnego koła o mocy 250 W jest niewiele większy niż dynamo w piaście, akumulator 252 Wh jest całkowicie zintegrowany z dolną rurą, a gniazdo ładowania - chronione przed brudem i warunkami atmosferycznymi - jest ukryte nad suportem. Sterowanie za pomocą smartfona jest bardzo łatwe dzięki aplikacji Rabeneick My Bike - bez dodatkowego wyświetlacza lub elementu sterującego.

Mniej znaczy więcej: Oprócz niewidzialnego E, elektryzująca jest niska waga - zaledwie 18,6 kg w zależności od rozmiaru ramy. Dzięki purystycznej konstrukcji i braku zbędnych detali wyposażenia, TX-E jest predestynowany do szybkiej jazdy po asfalcie. Niezwykle lekka, sztywna aluminiowa rama, hydrauliczne hamulce tarczowe i opony Contact Speed firmy Continental umożliwiają dynamiczne prowadzenie i bezpieczną kontrolę - nawet przy dużych prędkościach. Sprytna funkcja miejska: Zakupy lub bagaż można przymocować do błotników Wingee za pomocą niepozornych uchwytów na sakwy.

Szczegóły

  • Aluminiowa rama - lekka, stabilna i sztywna
  • Silnik w piaście Bafang G20 zapewnia dobry napęd
  • Taśmy Gates - czyste, łatwe w utrzymaniu, trwałe
  • Uwaga dla klientów spoza Niemiec: Aplikacja Bafang Go może być używana do używania i konfigurowania silnika. Z aplikacji My Bike można korzystać wyłącznie na terenie Niemiec.
Pokaż wszystkie modele z tej serii Rabeneick TX

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
28 cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
18,60 kg
Typ napędu
Typ napędu
Singlespeed z napędem paskowym
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Zasięg (km)
Zasięg (km)
30-50

Sprzęt

Przeznaczenie
Dojazdy do pracy, Lifestyle / Single Speed, Sporty miejskie
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rodzaj:
E-Bike 25km/h
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Łączna liczba biegów:
1
Wymiary
Waga (szacunkowa):
18,60 kg
maksymalna waga całkowita:
120,00 kg
Rama
Marka amortyzatora tylnego:
bez amortyzatorów
Model:
Diament
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
28" Trekking Urban
Silnik
Marka:
Bafang
Model:
G20
Rodzaj:
Silnik w piaście z napędem na tylne koło
Wydajność:
250 W
Akumulator
Model:
akumulator Bafang
Zawartość energii:
252,00 Wh
Montaż akumulatora:
Bateria wewnątrz ramy – zamontowana na stałe
Zasięg
Zasięg (km):
30-50
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Rodzaj:
28" widelec aluminiowy
Przerzutki
Typ napędu:
Singlespeed z napędem paskowym
Ilość biegów:
1
Marka:
bez przerzutki tylnej
Korba rowerowa
model:
LASCO aluminium, 170 mm
Zębatka 1:
55 z.
Suport
model:
Bafang
Łańcuch
model:
Pasek napędowy Gates CDN
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
20 z.
model:
Gates
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-MT200
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-MT200
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Klamka hamulcowa
model:
Shimano
Kierownica
Model:
Płaska
model:
Levelnine Race Bar, 9°, 660 mm
Materiał:
Aluminium
Chwyty:
Herrmans Grit D33, z mocowaniem śrubowym
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Promax DA-250
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
FSA, 1 1/8" półzintegrowany
Siodełko
Siodełko:
Selle Royal Asphalt
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
31,60 mm
Rodzaj:
Kalloy SP-DC1, 300 mm
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
Shimano HB-TX505
Piasta tylna
model:
Silnik tylnego koła Bafang G20
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Szprychy
Szprychy:
Niro 2 mm, czarne
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
37,00 mm
model:
Continental
Cechy szczególne:
Reflex
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
37,00 mm
model:
Continental
Cechy szczególne:
Reflex
Sprzęt
Pedały:
Marwi SP-823
Stopka rowerowa
Model:
Tylna stopka
Błotniki
Materiał:
Aluminium
Dynamo
Model:
Oświetlenie zasilane baterią e-roweru
Oświetlenie przednie
model:
Herrmans MR8-E, 60 LUX
Dodatkowe funkcje:
światło postojowe
Oświetlenie tylne
model:
Supernova E3 Tail Light, z oświetleniem postojowym
Zasilanie
Rodzaj wtyczki:
Wtyczka UE
Zakres dostawy
włączając pedały:
Tak
Rok modelowy
2021
Numer artykułu
1361070
EAN
4053927159678

Opinia klienta

3.4
11 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
1
2 Gwiazdki
3
3 Gwiazdki
2
4 Gwiazdki
1
5 Gwiazdki
4
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny
Markus
Bramy TX-E
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Na razie mogę powiedzieć same pozytywne rzeczy: po przejechaniu ok. 700 km żadnych problemów. Koło działa dobrze. Wydajność jest na tyle łatwa, że dosłownie wzbija się w górę z dwucyfrowymi wartościami procentowymi! Żadnych pęknięć, wszystko było dobrze wyregulowane. Rower jest prosty i bardzo lekki. To dobre warunki do przyszłej przyjemności z jazdy!
06.09.2023
Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny
Flo
kwestia ceny/wydajności
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Zgadzam się z poprzednimi komentarzami. Ponadto a) Firma (lub jej matka VSF Manufaktur) ogłosiła upadłość. Wątpliwe jest, jakie będzie wsparcie. Aplikacja nie jest dalej rozwijana i dlatego nie można jej zainstalować na obecnych systemach Android. Rejestracja itp. nie jest zatem możliwa b) Motocykl wyjątkowo „nieregularnie” współpracuje z silnikiem. Od 25 km/h silnik blokuje się sam. Stały przepływ między człowiekiem a rowerem nie jest zatem możliwy. c) Koło gwałtownie wibruje: Przy niewielkim nacisku i przeniesieniu mocy silnika na cały rower, dolny miernik wyraźnie odczuwa wibracje. d) Rower nie ma stabilności. Jazda bez użycia rąk jest możliwa prawie wyłącznie przy przechylaniu na bok. Może to być również spowodowane cienkimi oponami, ale nie tylko. e) P.S: Nie doświadczyłem jeszcze wnikania wody do gniazda ładowania, ale zabezpieczyłem je taśmą jako środek ostrożności. Pękanie na korbie dostępne również tutaj. Jest dla mnie niezrozumiałe, jak taki rower mógł w ogóle zostać wprowadzony na rynek po początkowo żądanych cenach. Również ze zniżką i warunkowo zalecane, ponieważ długoterminowa trwałość prawdopodobnie nie jest podana.
17.07.2023
Rabeneick TX-E Single-Speed Gates Disc Diamond, czarny
Karlis
Nie kupuj tego.
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Po 6 miesiącach posiadania tego roweru mogę powiedzieć, że jestem bardzo rozczarowany. Problemy techniczne. Po pierwsze jakość komponentów: Przy 800 km wbudowana bateria kontrolera przestaje działać i utknęła w trybie ładowania, jedynym sposobem, aby to naprawić, była wymiana nowej baterii (400 euro) Przy 600km Po kilkukrotnej jeździe w deszczu czujnik momentu obrotowego suportu Bafang zaczął wydawać dziwne dźwięki, ten produkt jest bardzo źle uszczelniony, woda dostała się i musiała wymienić łożyska. (Na szczęście nie cały wspornik, bo kosztuje 200eur) Okazuje się, że koncentrator portu ładowania nie ma ochrony przed deszczem, cała woda przepływa przez niego prosto do suportu. Na 1200 km Ma po prostu zbyt duży moment obrotowy na tylnym kole, domyślnie poziom wspomagania 5 jest zawsze włączony. (Aby go zmniejszyć, bardzo niewygodne jest za każdym razem włączanie roweru, otwieranie aplikacji, parowanie z rowerem, a następnie zmniejszanie mocy. Tylna opona z zaledwie 1200km jest już wymienna. (Nieodpowiedni typ opony do e-roweru) Ale największym problemem tylny silnik Bafang zaczął wydawać dźwięki klikania, musiał wymienić oba łożyska końcowe (wygląda na to, że nie mogą utrzymać momentu obrotowego) Za dużo kłopotów, bo ten rower nie jest najtańszy na rynku (nowy kosztuje około 2000 euro) Komfort jazdy. Ma bardzo stylowy miejski styl e-roweru hipster. Napęd karbonowy Gates, hydrauliczne hamulce tarczowe. Pomyślałem, no cóż, ten rower jest dobrze zbudowany, będzie trwał wiecznie. Tak, jasne! Od 6 miesiąca w posiadaniu, 3 miesiące w warsztatach rowerowych. Pod koniec mojej 30 letniej Gazeli jest dużo bardziej niezawodna, nie wymaga żadnej konserwacji. Akumulator 250 Wh wytrzymuje maksymalnie 25-40 km; rower wyłącza się, gdy pozostało 30% baterii. A przy 30% baterii trudno było zainicjować proces ładowania (po prostu się nie ładuje) A bez mocy ten rower jest bezużyteczny, bardzo trudno pedałować. Pamiętaj, że nie możesz zostawić roweru na słońcu lub poniżej +7c, aby utrzymać baterię w dobrym stanie (i oczywiście także w deszczu). Aby go naładować, musisz go nosić w środku.
20.09.2022