Opis
Raymon TourRay E 5.0 Wave, szary (stone/b. grey/black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
The perfect combination of sport and comfort
Ready for new adventures? Perhaps an extensive tour along the Danube or through the Thuringian Forest? A quick spin on the doorstep? Across country or simply into the blue? Whatever you have in mind: The Raymon E-Trekking models are available for every tour. Whether as TourRay with wide 27.5" tyres for extra comfort or as CrossRay with profiled 27.5" tyres for even more grip. Both model series are powered by powerful Yamaha engines in different versions, have hydraulic disc brakes for optimal braking performance in all weather conditions and adjustable front structures.
The integrated batteries provide up to 630 Wh for plenty of range and for your luggage, the bikes are equipped with a rack and super practical MIK system - you know: the one with the click. So if you like to be as sporty as you are comfortable, the Raymon E-Trekking models are just right for you.
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.