Opis
RIVA Basement, żółty (yellow)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Dzięki nowoczesnej geometrii, krótkiemu rozstawowi osi i niskiej masie rower BASEMENT jest najlepszym wyborem dla każdego, kto szuka szybkiego i zwinnego roweru. Dzięki piaście typu flip-flop możesz błyskawicznie przejść z trybu singlespeed na bieg stały.W modelu BASEMENT połączono wysokiej jakości materiały i komponenty, aby stworzyć ramę najwyższej klasy.
Cr-Mo 4130
Konstrukcja szkieletowa BASEMENTU jest skoncentrowana na wzornictwie i komforcie. Dlatego ramy są wykonane ze specjalnego stopu stali chromowo-molibdenowej SAE 4130, który jest również stosowany w przemyśle lotniczym i sportach motorowych.
Ramy są wykonane z podwójnie spawanych rur o zmiennej grubości, co pozwala na umieszczenie odpowiedniej grubości we właściwym miejscu, gwarantując długą żywotność bez zbędnego ciężaru. Niewielka sztywność przekłada się na bardzo komfortową jazdę. Odporność chromu i molibdenu jest o 80% wyższa niż aluminium, które jest sztywniejsze, mniej wygodne i bardziej podatne na uszkodzenia.
Kierownica
Gdy przychodzi do wyboru kierownicy do roweru, zwykle pojawia się pytanie: Czy zależy Ci na komforcie kierownicy typu riser, agresji kierownicy wyścigowej czy wszechstronności kierownicy typu bullhorn? Co jest dla Ciebie najlepsze?
Ale dlaczego miałbyś wybrać tylko jedną kierownicę, tylko jedno doświadczenie??
Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji, RIVA wyposażyła rower BASEMENT we wszystkie trzy kierownice, dzięki czemu możesz poznać wszystkie możliwości swojego roweru.
Singlespeed czy Fixed?
Rower BASEMENT jest wyposażony w piastę typu flip-flop, dzięki czemu można szybko i łatwo przełączać się między trybem ze stałą prędkością a trybem singlespeed.
Piasta z klapką jest dostarczana z dwoma kołami zębatymi, po jednym z każdej strony piasty. W trybie biegu stałego nie ma wolnego koła. Oznacza to, że gdy pedały się obracają, nogi obracają się razem z nimi. Sztywna przekładnia jest idealna, jeśli chcesz poczuć się naprawdę związany z rowerem i drogą. Jeśli wolisz bardziej zrelaksowaną jazdę, podczas której zjeżdżając z góry czujesz się jak na zwykłym rowerze, po prostu odwróć tylne koło i użyj zębatki z wolnym kołem.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz rower ze stałą lub pojedynczą prędkością, klasyczne hamulce obręczowe z przodu i z tyłu zapewnią, że rower zatrzyma się w razie potrzeby.
Szczegóły
- Hamulce obręczowe Tektro RL570
- Koncentrator klapek
- WTB Opony Thickslick