Opis
RockShox BoXXer Ultimate RC2 Widelec zawieszenia 29" Tarcza 1 1/8" 46mm Offset 20x110mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Kiedy BoXXer pojawił się ponad 20 lat temu, zmienił scenę downhillową. Dzięki nowemu tłumieniu Charger zapewnia niezrównaną kontrolę na torach wyścigowych tego świata. Nowe uszczelki wycieraczek SKF o bardzo niskim współczynniku tarcia i sprawdzony w wyścigach płyn tłumiący Maxima Plush zmniejszają tarcie wewnętrzne, zapewniają cichą pracę widelca i pomagają osiągnąć spójne osiągi podwozia od startu do gorącego siedzenia.
Żetony bez dna
Bezdenne podkładki dystansowe pozwalają rowerzystom optymalnie dostosować wydajność sprężyny powietrznej widelca amortyzowanego RockShox do własnego stylu jazdy i preferowanego zawieszenia. Łatwe w montażu podkładki dystansowe bez dna zmieniają charakterystykę sprężyny powietrznej, aby zapobiec ugięciu po silnym uderzeniu. Agresywni zawodnicy mogą więc mocniej atakować na torze. Usunięcie bezdennych podkładek dystansowych skutkuje bardziej liniową krzywą sprężyny powietrznej, co zwiększa tłumienie w niektórych warunkach terenowych lub na torze i pozwala mniej agresywnym kierowcom na wykorzystanie 100 skoku zawieszenia.
DebonAir
Dobrze jest być miękkim. DebonAir nie wstydzi się ustąpić przy najmniejszej wibracji. W rzeczywistości sprawia to, że amortyzatory Monarch i Monarch Plus są bardziej miękkie niż kiedykolwiek od samego początku. Możesz postrzegać to jako słabość, dopóki nie wyjedziesz na tor z DebonAir. Połączenie między rowerem a terenem będzie płynne, ponieważ amortyzator wyposażony w DebonAir pochłonie każde uderzenie bez wpływu na ciało. Dzięki takim miękkim pociągnięciom możesz dać jeszcze więcej pełnego gazu.
Gradienty SAG
Jeśli nie wyregulujesz odpowiednio tłumienia, równie dobrze możesz jeździć na cudzym rowerze. Ale po co marnować plastikowe klipsy lub linijki na wielokrotną regulację zawieszenia? Oznaczenia tłumienia są drukowane bezpośrednio na kłonicach widelca amortyzowanego i obudowie amortyzatora, co ułatwia precyzyjne ustawienie idealnego zawieszenia. Możesz więc oddać matce plastikowy spinacz i linijkę.
BOOST
BOOST to nowa specyfikacja kół i układu napędowego, która oferuje ulepszoną geometrię ramy z krótszymi tylnymi widełkami, szersze i sztywniejsze zawieszenie, większą liczbę opcji tarcz, większy prześwit dla szerszych opon oraz zwiększoną sztywność i wytrzymałość kół.
Maxima PUSH Fluid
Najlepsze zawieszenie wymaga najlepszego oleju. Opracowany z najszybszymi zawodnikami i na najtrudniejszych torach na świecie: Maxima Plush została stworzona, aby zmniejszyć zużycie zawieszenia, tarcie i hałas amortyzatora oraz zapewnić takie samo odczucie we wszystkich temperaturach.
Uszczelnienia wycieraczek SKF
Zminimalizuj tarcie! Chronić przed brudem! Każdy lubi dobrą pracę zespołową! Podobnie jak RockShox, dlatego od pięciu lat współpracuje z SKF, producentem najlepszych uszczelek na świecie. Razem, RockShox może zaoferować uszczelki wycieraczek o bardzo niskim tarciu, zapewniające mniejszą pompę ramienia i niezrównane wyczucie zawieszenia, jednocześnie zawsze utrzymując brud tam, gdzie należy. Nie w widelcach RockShox!
Szczegóły
- minimalny rozmiar tarcz hamulcowych: 200 mm
- maksymalny rozmiar tarcz hamulcowych: 220 mm
- maksymalna szerokość opony: 81 mm