Opis
RockShox Pike Ultimate RC2 Zawieszenie Widelec 27,5" 130 mm Tarcza stożkowa 37 mm Offset 15x110 mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Prawdziwa maszyna do jazdy po szlakach. RockShox nie mógł się doczekać, aby zamontować ten widelec na swoich rowerach i wysłać go do Ciebie. Dzięki ulepszonemu zawieszeniu pneumatycznemu DebonAir i tłumieniu Charger 2.1 oferuje niezrównaną kontrolę i precyzję nawet na wyboistych zakrętach lub śliskich podjazdach. Uszczelnienia SKF o bardzo niskim współczynniku tarcia oraz olej tłumiący Maxima-Plush współpracują ze sobą, aby zmniejszyć tarcie i hałas oraz zwiększyć trwałość.
DebonAir
Dobrze jest być miękkim. DebonAir nie wstydzi się ustępować przy najmniejszych drganiach. Dzięki temu amortyzatory Monarch i Monarch Plus są od samego początku bardziej miękkie niż kiedykolwiek. Możesz uważać to za słabość, dopóki nie wyjedziesz na tor z DebonAir. Połączenie pomiędzy rowerem a terenem będzie bezproblemowe, ponieważ amortyzator DebonAir wchłonie każde uderzenie bez wpływu na Twoje ciało. Z tak miękkimi pociągnięciami, możesz iść jeszcze bardziej na pełnym gazie.
Żetony bez dna
Dystansery bez dna pozwalają jeźdźcom dostosować działanie sprężyny powietrznej widelca RockShox do ich stylu jazdy i preferencji zawieszenia. Łatwe w montażu podkładki dystansowe bez dna zmieniają charakterystykę sprężyny powietrznej, aby zapobiec wybiciu dołem po dużym uderzeniu. Agresywni zawodnicy mogą dzięki temu mocniej atakować na torze. Usunięcie dystansów bez dna skutkuje bardziej liniową charakterystyką sprężyny powietrznej, co zwiększa tłumienie w niektórych warunkach terenowych lub torowych i zapewnia, że mniej agresywni jeźdźcy mogą wykorzystać 100% skoku zawieszenia.
Maxima PUSH Fluid
Najlepsze zawieszenie potrzebuje najlepszego oleju. Opracowane z udziałem najszybszych zawodników i na najtrudniejszych torach na świecie: Opony Maxima Plush zostały stworzone, aby zmniejszyć zużycie zawieszenia, tarcie i hałas wstrząsów, a ich odczucie jest takie samo we wszystkich temperaturach.
SAG Gradienty
Jeśli nie wyregulujesz odpowiednio tłumienia, równie dobrze możesz jeździć na cudzym rowerze. Ale po co marnować plastikowe spinacze czy linijki do ciągłego regulowania zawieszenia? Oznaczenia tłumienia są nadrukowane bezpośrednio na kłonicach widelca i korpusie amortyzatora, co pozwala na łatwe i dokładne ustawienie idealnego zawieszenia. Możesz więc oddać mamie swój plastikowy spinacz i linijkę.
Torque Caps
Torque Caps wzmacniają połączenie pomiędzy piastą a hakiem widelca poprzez zwiększenie powierzchni łączącej te dwa elementy. Tworzy to mocniejszy i sztywniejszy interfejs z lepszym sprzężeniem zwrotnym i większą kontrolą. Dzięki temu możesz skupić się na najważniejszym połączeniu: Ten pomiędzy rowerem a ścieżką.
BOOST
BOOST to nowa specyfikacja kół i układu napędowego, która oferuje ulepszoną geometrię ramy z krótszymi widełkami łańcucha, szersze i sztywniejsze zawieszenie, większą liczbę opcji obręczy łańcuchowych, więcej miejsca na szersze opony oraz zwiększoną sztywność i wytrzymałość kół.
Uszczelnienia wycieraczek SKF
Zminimalizuj tarcie! Chronić przed brudem! Każdy lubi dobrą pracę zespołową! Tak jak RockShox, dlatego od pięciu lat współpracuje z SKF, producentem najlepszych na świecie uszczelnień. Razem mogą zaoferować uszczelki wycieraczek o bardzo niskim współczynniku tarcia, zapewniające mniejszą siłę nacisku na ramię i niezrównane wyczucie podwozia, a jednocześnie utrzymujące brud tam, gdzie jego miejsce. Nie w widelcach RockShox!