Opis
RockShox Reba RL SA Widelec amortyzowany 29" 100mm Disc 51mm Offset 15x100mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Jeden z najbardziej udanych widelców RockShox wszech czasów korzysta z innowacji opracowanych dla nowego SID. Wyposażony w ramę, która łączy klasyczne osiągi XC Reba ze sprawdzonym tłumikiem Motion Control RL, dzięki czemu wszechstronny widelec nadaje się do lekkich przygód na szlakach.
Kontrola ruchu
Wyobraź sobie jazdę po Księżycu. Pofałdowane wzgórza, pokruszona skała wydmuchiwana z kraterów... kraterów. Ponieważ nie ma grawitacji, nie byłby potrzebny nawet wyciąg krzesełkowy. Niestety, nie można jeździć po Księżycu. Ale na Ziemi jest też wiele niegościnnych terenów. Ale mamy grawitację, co oznacza, że potrzebujesz zawieszenia, które równie dobrze radzi sobie z podjazdami, jak i zjazdami. Dzięki technologii tłumienia Motion Control jest to dokładnie możliwe. Nie możesz jeździć po Księżycu, ale dzięki Motion Control możesz uczynić grawitację swoim obiektem.
Wskaźnik SAG i ciśnienie powietrza
Rockshox drukuje oznaczenia ujemnego skoku i ciśnienia powietrza na wszystkich widelcach z zawieszeniem pneumatycznym. Nie jest to fizyka jądrowa, ale można skonfigurować zawieszenie w kilka sekund zamiast minut. Ponadto, więcej czasu na rowerze oznacza więcej okazji do zostania królem gór na ulubionej trasie. Być może jest to wyczyn technologiczny.
Maxle Stealth
Kto by pomyślał, że RockShox może sprawić, że oś przelotowa zniknie? Nowy Maxle Stealth oferuje lekką, smukłą alternatywę dla Maxle Lite i Maxle Ultimate.
Solo Air
Solo Air jest jak buddyjski mnich. Podświetlana konstrukcja umożliwia jednoczesne napełnianie powietrzem dodatniej i ujemnej komory widelca za pomocą jednego zaworu samochodowego. Istnieje więc między nimi idealna równowaga, jak yin i yang. Aby zapewnić wygodną i przewidywalną jazdę, najlżejszy widelec amortyzowany na rynku można wyregulować w kilka sekund.
Kołpaki momentu obrotowego
Torque Caps wzmacniają połączenie między piastą a hakiem widelca, zwiększając powierzchnię łączącą te dwa elementy. Tworzy to mocniejszy i sztywniejszy interfejs z lepszym sprzężeniem zwrotnym i większą kontrolą. Pozwala to skoncentrować się na najważniejszym połączeniu: Ten między rowerem a szlakiem.
Szczegóły
- włącznie z Maxle Stealthem przez oś, Szpon przedni
- Kompatybilny z tarczami hamulcowymi od 180 do 220 mm
- Skok: 51 mm, Opony o maksymalnej szerokości montażowej: 62 mm, Wysokość montażu: 506 mm
- Kompatybilne z TwistLoc i OneLoc remote