Opis
RockShox Reba RL SA Widelec amortyzowany 29" 120mm Disc 51mm Offset 15x100mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Jeden z najbardziej udanych widelców RockShox wszech czasów korzysta z innowacji opracowanych dla nowego SID. Wyposażony w ramę, która łączy klasyczne osiągi XC Reba ze sprawdzonym tłumikiem Motion Control RL i sprawia, że wszechstronny widelec nadaje się do lekkich przygód na szlakach.
Kontrola ruchu
Wyobraź sobie, że prowadzisz samochód na Księżycu. Pofałdowane wzgórza, pokruszona skała wydmuchiwana z kraterów... kraterów. Ponieważ nie ma grawitacji, nie byłby potrzebny nawet wyciąg krzesełkowy. Niestety, nie można jeździć po Księżycu. Ale na Ziemi jest też wiele niegościnnych terenów. Ale mamy grawitację, co oznacza, że potrzebujesz zawieszenia, które poradzi sobie zarówno z podjazdami, jak i zjazdami. Dokładnie to umożliwia technologia tłumienia Motion Control. Być może nie jesteś w stanie jeździć po Księżycu, ale dzięki Motion Control możesz uczynić grawitację swoim obiektem.
Wskaźnik SAG i ciśnienie powietrza
Rockshox drukuje oznaczenia ujemnego skoku i ciśnienia powietrza na wszystkich widelcach z zawieszeniem pneumatycznym. Może nie jest to fizyka jądrowa, ale można skonfigurować zawieszenie w kilka sekund zamiast minut. Co więcej, więcej czasu na rowerze oznacza więcej okazji do zostania królem gór na ulubionej trasie. Być może jest to wyczyn technologiczny.
Maxle Stealth
Kto by pomyślał, że RockShox może sprawić, że oś przelotowa zniknie? Nowy Maxle Stealth oferuje lekką, smukłą alternatywę dla Maxle Lite i Maxle Ultimate.
Solo Air
Solo Air jest jak buddyjski mnich. Dzięki podświetlanej konstrukcji, dodatnie i ujemne komory powietrzne widelców amortyzowanych mogą być napełniane powietrzem jednocześnie za pomocą tylko jednego zaworu samochodowego. Istnieje więc między nimi idealna równowaga, jak yin i yang. Aby zapewnić wygodną i przewidywalną jazdę, możesz wyregulować najlżejszy widelec amortyzowany na rynku w zaledwie kilka sekund.
Kołpaki momentu obrotowego
Nakładki dynamometryczne wzmacniają połączenie między piastą a hakiem widelca poprzez powiększoną powierzchnię, która łączy te dwa elementy. Tworzy to mocniejszy i sztywniejszy interfejs, który zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne i większą kontrolę. Pozwala to skoncentrować się na najważniejszym połączeniu: Ten między rowerem a szlakiem.
Szczegóły
- włącznie z Maxle Stealthem przez oś, Szpon przedni
- Kompatybilny z tarczami hamulcowymi od 180 do 220 mm
- Skok: 51 mm, opony max. szerokość montażowa: 62 mm, wysokość montażu: 526 mm
- Kompatybilne z TwistLoc i OneLoc remote