Opis
RockShox Recon Silver TK SA Widelec amortyzowany 26" 1 1/8" 100 mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
RockShox Recon Silver wyznacza nowe standardy wydajności zorientowanej na wartość. Recon składa się z idealnego połączenia korony z Reba i dolnych nóg oraz bomboodpornych stalowych kłonic Recon. Ponowne wykorzystanie podwozia Reba pozwoliło zespołowi projektowemu na zastosowanie krótszych górnych rur, co oznacza, że Recon Silver skorzystał z programu niewielkiej utraty wagi. Dzięki dodaniu systemu kontroli ruchu, przeprojektowany Recon jest nowym srebrnym standardem zabawy.
Instrukcje obsługi zawieszenia pneumatycznego
Rockshox drukuje instrukcje obsługi zawieszenia pneumatycznego dla wszystkich widelców z zawieszeniem pneumatycznym. Nie jest to może wyczyn technologiczny, ale można skonfigurować zawieszenie w ciągu kilku sekund, a nie minut. Co więcej, więcej czasu na rowerze oznacza więcej okazji do zostania królem gór na ulubionej trasie. Być może jest to wyczyn technologiczny.
Maxle Lite
Kto obsesyjnie przejmuje się wagą swoich osi kół? To niedorzeczne, prawda? Jest to po prostu metalowy pręt, który służy do mocowania opon do roweru. Z drugiej strony, Maxle Lite to zaawansowany system osi przelotowych, który sprawia, że rower jest lżejszy i sztywniejszy. Dzięki niższej wadze można również łatwiej zmusić rower do wykonywania poleceń. Zwłaszcza jeśli do ich demontażu nie potrzeba żadnych narzędzi, ani z przodu, ani z tyłu. A dodatkowa sztywność zapewnia precyzję, której potrzebujesz, aby opanować każdy szlak, bez względu na to, jak piekielny. Więc może ta obsesja wcale nie jest taka śmieszna.
Kontrola ruchu
Wyobraź sobie, że prowadzisz samochód na Księżycu. Pofałdowane wzgórza, pokruszona skała wydmuchiwana z kraterów... kraterów. Ponieważ nie ma grawitacji, nie byłby potrzebny nawet wyciąg krzesełkowy. Niestety, nie można jeździć po Księżycu. Ale na Ziemi jest też wiele niegościnnych terenów. Ale mamy grawitację, co oznacza, że potrzebujesz zawieszenia, które poradzi sobie zarówno z podjazdami, jak i zjazdami. Dokładnie to umożliwia technologia tłumienia Motion Control. Być może nie jesteś w stanie jeździć po Księżycu, ale dzięki Motion Control możesz uczynić grawitację swoim obiektem.
Solo Air
Solo Air jest jak buddyjski mnich. Dzięki przemyślanej konstrukcji, dodatnie i ujemne komory powietrzne widelców amortyzowanych mogą być napełniane powietrzem jednocześnie za pomocą jednego zaworu samochodowego. Istnieje więc między nimi idealna równowaga, jak yin i yang. Aby zapewnić wygodną i przewidywalną jazdę, możesz wyregulować najlżejszy widelec amortyzowany na rynku w zaledwie kilka sekund.
Szczegóły
- Średnica goleni: 32 mm
- Korona: kute aluminium
- Maksymalny dopuszczalny rozmiar hamulca tarczowego: 200 mm
- Amortyzacja: obrotowa blokada skoku typu TurnKey
- Skok: 40 mm
- Wysokość montażu: 490 mm