Opis
RockShox Vivid Air R2C Dampers 240x76mm Tune Mid/Mid
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Nowy Vivid Air waży 400 g mniej niż Vivid Coil i jest tak lekki, że inne wstrząsy zjazdowe nie odważą się spojrzeć w lustro. Ale nie pozwól, by jej cienka linia cię oszukała. Ona jest niczym innym, jak tylko lekką. Dzięki całkowicie nowemu systemowi amortyzatorów powietrznych, amortyzator ten pokonuje najbardziej wymagające trasy na torze Pucharu Świata, łącząc stałe i płynne czucie stalowej sprężyny z możliwością regulacji i niezrównaną oszczędnością masy amortyzatora powietrznego. Rezultat: amortyzator, który wyznacza nowe standardy w wydajności zjazdowej.
Technologie:
środek zaradczy
Zaprojektowany dla najlepszego z Was, nowy Vivid oferuje pewne cechy, które kiedyś były uważane za niemożliwe. Dzięki technologiom takim jak Counter Measure, które zmniejszają odporność amortyzatorów na oderwanie się od podłoża praktycznie do zera, małe wstrząsy zamieniają się w gąsienice o doskonałej trakcji.
Regulacja podwójnego przepływu
DFA jest trochę jak glam metal. Dwie rzeczy, które właściwie w ogóle nie pasują do siebie, ale które magicznie harmonizują. Powiedzmy, że jedziesz na trasie z potwornymi zjazdami i niezliczoną ilością ciosów, które cię spowalniają. Normalnie trzeba by dopasować widelec do jednej z tych dwóch cech. Jednak w tym przypadku RockShox DFA nie chce tego zrobić i wykorzystuje swoje niezależne, podwójne układy tłumiące, aby przygotować się na oba. Pochłania to silne wstrząsy, a jazda jest nadal wystarczająco miękka dla małych uderzeń - podobnie jak makijaż i metal.
Szybki powrót do zdrowia
Kto nie życzyłby sobie większej wiosennej podróży dla kolejnych uderzeń? Dzięki systemowi Rapid Recovery System, amortyzator wraca szybciej do pierwotnej pozycji po kolejnych strzałach, co pozwala na dokładniejsze trzymanie się koła w podłożu. Ten bardziej aktywny system tłumienia nie zawodzi i zapewnia jazdę z większą i bardziej miękką sztywnością sprężyny. Dzięki funkcji Rapid Recovery, kierowca korzysta z większego skoku zawieszenia, co zapewnia płynniejszą i bardziej kontrolowaną jazdę z każdym skokiem.