Opis
Rotor ALDHU 24 Korba dla osi 24 mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
System korb Rotor ALDHU to zupełnie nowa koncepcja korb do rowerów wyścigowych. Korby modułowe ALDHU i VEGAST są niezwykle elastyczne dzięki swojej budowie jako systemy modułowe (lewe ramię korby, prawe ramię korby, oś z klinem DM) i dlatego mogą być łączone z 1 lub 2 przedziałami DM łańcucha lub 110x4 lub 110x5 pająka. Montaż korby i pierścienia łańcuchowego wymaga jedynie 10 mm klucza imbusowego, dzięki czemu montaż/demontaż lub wymiana pierścienia łańcuchowego jest dziecinnie prosta. I to nie tylko w przypadku pojedynczych systemów, takich jak XC/Gravel, ale teraz również w przypadku podwójnych kół łańcuchowych DM.
System korbowy wirnika ALDHU24 z osią 24 mm umożliwia montaż w standardowych łożyskach Shimano oraz łożyskach o większej średnicy nawet w wąskich obudowach wsporników dolnych 41 mm.
System dla rowerów wyścigowych został opracowany wspólnie z Rotor VEGAST i dzieli się swoją innowacyjną i modułową konstrukcją. ALDHU został jednak wyjątkowo mocno przycięty do niższej wagi i dzięki ramionom korby ważącym tylko 182 gramy (przy długości 170 mm i masie systemowej z jednoczęściowymi kółkami 50/34 o wadze poniżej 600 g) oferuje wyjątkowo wysoką sztywność najwyższej klasy. Porównywalne systemy korbowe innych producentów klasy premium znacznie przewyższają cenę systemową wirnika ALDHU.
Bez specjalistycznej wiedzy i specjalnych narzędzi montaż jest zakończony w ciągu kilku minut, a wymiana kół łańcuchowych jest równie prosta. Dzięki systemowi bezpośredniego montażu, w którym ostrza są montowane bezpośrednio na wale bez pająka, jako narzędzie wystarczy standardowy klucz imbusowy. Istnieje możliwość wyboru między rewolucyjną kombinacją łańcuchową w wersji jednoczęściowej (kombinacja łańcuchowa frezowana z jednego bloku) a pojedynczą kombinacją łańcuchową. Zarówno w wersji okrągłej jak i z owalnymi Q-ringami wirnika z 12,5% owalnością. Alternatywnie można zastosować Direct Mount Spider, który pozwala na tradycyjne mocowanie dwóch kół łańcuchowych za pomocą śrub łańcuchowych i jeszcze bardziej poszerza zasięg.
System bezpośredniego montażu rotora ALDHU umożliwia po raz pierwszy precyzyjną regulację owalnych pierścieni łańcuchowych (OCP) w krokach co zapewnia nieporównywalną indywidualizację w stosunku do indywidualnych wymagań. Pozwala to jeźdźcowi na uzyskanie najlepszego możliwego podejścia do wydajności pedałowania. Ramiona korby ALDHU wykonane są z wysokowytrzymałego i bardzo lekkiego stopu aluminium 7075 i są przepracowane/wiercone w dołku za pomocą opatentowanego systemu wiercenia Trinity, co zapewnia doskonały stosunek sztywności do masy.
Rotor ALDHU doskonale nadaje się dla kolarzy wyścigowych, którzy chcą mieć bardzo lekki system korbowy bez komplikacji, z niskimi kosztami konserwacji i montażu oraz możliwością poprawy wydajności pedałowania. Podziela on dążenie kierowcy do indywidualności z układami korbowymi w bardzo drogiej klasie premium lekkiej, ale w przeciwieństwie do tego jest przystępny cenowo.
ALDHU jest oczywiście kompatybilny z innymi zestawami rowerów szosowych Shimano, SRAM lub Campagnolo i oferuje przyszłościową technologię dzięki Direct Mount.
Szczegóły
- może być połączony z pojedynczym lub podwójnym pierścieniem łańcuchowym DM
- może być łączony z pająkiem 110 x 4 lub 110 x 5
- Uwaga tylko dla osi 24 mm!