Opis
SCHWALBE Eddy Current Rear Super Trail Evolution Opona składana 27.5x2.80" TLE E-50 Addix Soft, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
(R)ewolucja dla E-MTB
Eddy Current jest pierwszym prawdziwym specjalistą w zakresie E-MTB dla All Mountain i Enduro w Schwalbe.
Pozwala na bezkompromisową jazdę, nawet pod górę i radzi sobie z silnymi przyspieszeniami, a także z jazdą techniczną na szlaku. Swój solidny wygląd zawdzięcza solidnym uchwytom, większej ilości gumy i szerokim szerokościom. Koncepcja z oponą o rozmiarze 29 cali na przednim kole i 27,5 cala na tylnym uzyskuje się maksymalne osiągi.
Konstrukcja profilu:
Specjalnie dostosowane do przedniego i tylnego koła (przednie i tylne); końcówki są nawet o 20% masywniejsze w porównaniu z innymi profilami Enduro/All Mountain. Agresywne rozmieszczenie końcówek, ich otwarta konstrukcja i zwarte V-rowki w centralnych i bocznych blokach zapewniają bezpośrednią, precyzyjną charakterystykę układu kierowniczego i doskonałe przenoszenie mocy silnika na podłoże - przy ekstremalnej trwałości.
Addix Miękki
Jest związkiem, który łączy wiele obszarów. Należy ona do świata enduro i downhillingu i tak samo jak wymagająca jazdy w górach i na trasach.
Warianty kombi
Prędkość: przedni miękki, tylny Speedgrip.
Tłumienie: Ultra Miękkie z przodu, Miękkie z tyłu.
SnakeSkin
Lekka i elastyczna warstwa tkaniny na ścianie bocznej sprawia, że opona jest odporna na uszkodzenia boczne.
EVO-Line
Najlepsze, co można zrobić. Wysokiej jakości materiały. Najnowsza technologia. Ewolucja.
Wielki Szlak
Prawie tak wszechstronne jak narzędzie wielofunkcyjne: Stabilna konstrukcja, której zakres zastosowania rozciąga się od intensywnych przejażdżek w górach i na szlakach aż po użytkowanie w trybie enduro. Optymalny dla rowerzystów, którzy jeżdżą na rowerze o średnim skoku zawieszenia. Konstrukcja została zaprojektowana tak, aby połączyć umiarkowaną wagę i zmniejszony opór toczenia z wysoką trakcją na zakrętach i odpornością na przebicie. W oponie zastosowano mocny karkas z dwoma warstwami na ścianie bocznej i trzema warstwami pod bieżnikiem. Obwodowa wkładka z tkaniny wraz z wyposażeniem APEX zapewnia dodatkową ochronę. Bez rurki łatwo.