Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Niestety, ale ten produkt został wyprzedany. Z przyjemnością poinformujemy Cię, gdy będzie znów dostępny. Proszę zostawić swój adres e-mail.
SCHWALBE

SCHWALBE Fat Albert Front Evo SnakeSkin TL-Easy Opona 27,5" składane

ID: 479127
243,99 zł
210 zł
- 13%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Brak w magazynie
Chcę być informowany, gdy ten artykuł będzie znów dostępny.

Przenieś do Ulubionych
  • 30 dni na zwrot towaru
  • Darmowa małych części wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 550 Marek
Szczegóły produktu

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Fat Albert 2016

Z pierwszym Tłustym Albertem, Schwalbe osiągnął bardzo duży miot ponad 15 lat temu. Była to nie tylko pierwsza opona o szerokości 2,4 cala zaprojektowana z myślą o wszechstronnym zastosowaniu, ale przez długi czas wyznaczała standardy dla opon o wysokiej trakcji, które pozwalały nawet rowerzystom górskim o normalnych umiejętnościach jeździeckich wyruszać na coraz trudniejsze trasy. Ten pierwszy Tłusty Albert był w tym czasie odpowiednio popularny.
 
Schwalbe opracował przednią oponę o radykalnie nowym wzorze bieżnika i tylną, która pasuje do tej koncepcji. Okazują się być godnymi posiadaczami nazwy Fat Albert, inspirując atrakcyjną płynnością jazdy i znakomitą trakcją w każdej sytuacji jazdy do idealnego połączenia opon trailowych. Dzięki temu duetowi, zwiększony potencjał wysoko rozwiniętych rowerów może być w pełni wykorzystany zarówno na najtrudniejszych odcinkach zjazdowych, jak i na najbardziej stromych podjazdach.

Linia ewolucji
Najlepsza rzecz, jaką można było stworzyć. Wysokiej jakości materiały. Najnowsza technologia.
SnakeSkin
Jeden z najbardziej efektywnych wynalazków, jaki Schwalbe kiedykolwiek stworzył dla kolarstwa górskiego. Opona jest cięższa tylko o około 40-50 g dzięki tkaninie SnakeSkin. Jest więc dobrze zabezpieczona przed kontaktem z ostrymi kamieniami, które bardzo szybko przecinają ścianę boczną lekkich opon konkurencji. SnakeSkin - najlepszy wybór w trudnym terenie!

SnakeSkin
Jeden z najbardziej efektywnych wynalazków, jaki Schwalbe kiedykolwiek stworzył dla kolarstwa górskiego. Opona jest cięższa tylko o około 40-50 g dzięki tkaninie SnakeSkin. Jest więc dobrze zabezpieczona przed kontaktem z ostrymi kamieniami, które bardzo szybko przecinają ścianę boczną lekkich opon konkurencji. SnakeSkin - najlepszy wybór w trudnym terenie!

Tubeless Easy
Nowy standard dla wszystkich opon Evolution MTB.
Nowa boczna tkanina monofilamentowa trzykrotnie przewyższa poprzednią tkaninę SnakeSkin: Jeszcze większa odporność na przecięcie, większa wytrzymałość dielektryczna, a przede wszystkim: sprawia, że konwersja bez rur jest niezwykle lekka i bezpieczna!

TripleStar Compound
Nasze najlepsze i najbardziej wyrafinowane mieszanki gumowe. Triple Compounds Doskonale dopasowane do zastosowania. MTB(PaceStar, TrailStar, VertStar, GateStar), rower szosowy (OneStar), wycieczka (TravelStar), wózek inwalidzki (WheelStar).
Wyposażenie
Dodatkowe informacje
67 EPI
Przeznaczenie
MTB  
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
brak zaleceń producenta  
Rozmiar koła
27,5  
Waga
740  g
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość):: 27,5 x 2,35
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica): 60-584
Model: opony zwijane, opony bezdętkowe
Ciśnienie w barach: 1.6-3.5
Ciśnienie w psi: 23-50
Profil: HS 477
Wykonanie: Evolution Line, SnakeSkin, TL Easy
Mieszanka gum: TrailStar
Ochrona przed przebiciem: tak
Maksymalna nośność: 115 kg
Zakres dostawy (ilość)
pojedyncza  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2019
Numer produktu
479127
Opinie klientów
Pomóż innym w podjęciu decyzji i bądź pierwszym klientem, który oceni ten produkt!

Potrzebujesz pomocy?
Brak wsparcia telefonicznego
Więcej informacji
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes