Opis
SCHWALBE G-One Allround Super Ground Evolution Opona składana 28x1.35" TLE E-25 Addix Speedgrip, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Uniwersalna opona szutrowa. Oferuje niezrównaną wszechstronność i dobrze wyważone właściwości jezdne, zarówno na drogach utwardzonych, polnych, jak i w terenie. Niezależnie od tego, czy chodzi o jazdę po pracy, czy o przygodę - dla tego "wszechstronnego" samochodu nie ma prawie żadnych ograniczeń.
Super Ground
Łączy w sobie lekkość i stabilność. Czuje się komfortowo w każdym terenie. Wyważony stosunek ochrony przed przebiciem i płynnej jazdy. Do płynnych tras, długich wycieczek i każdej nawierzchni. Nowoczesna, wyrafinowana konstrukcja gwarantuje zawodnikom optymalną syntezę ochrony, lekkości i optymalnych właściwości jezdnych. Ochronna wkładka z tkaniny od stopki do stopki oraz trzy warstwy osnowy pod całym bieżnikiem zapewniają zrównoważony stosunek bezpieczeństwa do wagi. Łatwa jazda bezdętkowa.
Linia Evolution
Opony Evo oferują unikalne połączenie niskiej wagi, doskonałych właściwości jezdnych i najwyższej ochrony przed przebiciem.
Tubeless Easy
Nowy standard dla wszystkich opon Evolution MTB. Nowy monofilamentowy splot boczny trzykrotnie przewyższa poprzedni splot SnakeSkin: Jeszcze większa odporność na przecięcia, wyższa odporność na przebicie, a przede wszystkim: sprawia, że konwersja bezdętkowa jest niezwykle łatwa i bezpieczna!
SnakeSkin
Jeden z najbardziej efektywnych wynalazków Schwalbe dla kolarstwa górskiego. Dzięki tkaninie SnakeSkin opona staje się cięższa tylko o ok. 40-50 g. Oznacza to, że jest ona optymalnie chroniona przed kontaktem z kamieniami o ostrych krawędziach, które szybko rozcinają ścianę boczną lekkich opon zawodniczych. SnakeSkin - najlepszy wybór w trudnym terenie!
Addix Speedgrip
Niebieskie oznakowanie, związek o zdecydowanie najszerszym zakresie zastosowań, prawie uniwersalny związek. Idealne do jazdy cross country, all mountain i trail. Trwałość jest o 62% wyższa niż w przypadku poprzednika, PaceStar, a przyczepność jest o 35% lepsza.