Bikester - sklep rowerowy online
Wszystko na drogę do pracy

Gravix Pro, czarny

ID: 1803445

9.399,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki
    • czarny
    • oliwkowy
    • biały
|
  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    S | 47cm (28") - wyprzedano
    M | 51cm (28") - wyprzedano
    L | 54cm (28")
    XL | 57cm (28")
    XXL | 60cm (28") - wyprzedano
Wybierz Kolor oraz Rozmiar ramy
Dodaj do listy ulubionych
Artykuł został dodany do koszyka

Twój produkt nie jest obecnie dostępny w żądanej ilości, sprawdź swój koszyk.

zapytaj o produkt

Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Przesyłka standardowa od 4-6 dni roboczych

W skrócie

Łączna liczba biegów
11
Waga (szacunkowa)
10.49 kg
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy

Opis

Serious Gravix Pro, czarny (black)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Nowoczesny rower szutrowy do wyższych wymagań z bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości
W najnowszej wersji roweru szutrowego Serious Grafix Pro, Serious naprawdę staje się poważną marką w zakresie osiągów w przystępnej cenie. Rowery szutrowe nie są jeszcze w powijakach. Coraz więcej fanów rowerów wyścigowych i kolarzy górskich odkrywa wszechstronność tych rowerów do pokonywania kilometrów na utwardzonych i nieutwardzonych drogach. Firma Serious poddała swój pierwszy rower szutrowy modyfikacjom konstrukcyjnym i tuningowym, aby sprostać wyższym wymaganiom sportowym, nie pozostawiając prawie nic do życzenia przy zachowaniu jak zwykle świetnego stosunku ceny do jakości.

Zmieniona rama aluminiowa Gravix ma teraz widelec z włókna węglowego. Sportowa pozycja siedząca pozwala na szybkie poruszanie się po utwardzonych i nieutwardzonych drogach. Wysokiej jakości 37-milimetrowe opony WTB Riddler na stabilnych kołach systemowych zapewniają komfort, trakcję i odporność na przebicie bez konieczności hamowania. Dzięki przerzutce SRAM Apex 1x11 i kasecie o bardzo szerokim przełożeniu masz do dyspozycji wszystkie zalety najnowszych 11-biegowych napędów. Za pomocą dźwigni można intuicyjnie przełączać biegi od lekkiego biegu górskiego na strome podjazdy w terenie do biegu sprinterskiego na prostych do domu. W pełni hydrauliczne hamulce tarczowe grupy SRAM Apex są nie tylko wydajne w każdych warunkach, ale także stanowią absolutny hit w tym przedziale cenowym. Niezawodne markowe osprzęty firm Sram i Zipp uzupełniają wszechstronny, udany pakiet aluminiowego kolarza na niemal wszystkie trasy.

Poczuj się jak w prawdziwym rowerze szosowym dzięki Serious Grafix Pro w dolnej części kierownicy i korzystaj ze swobody, aby skręcać na polne i leśne ścieżki, kiedy tylko masz na to ochotę.

Szczegóły

  • Specyfikacja wagi dla wariantu ramy 51 cm
Pokaż wszystkie modele z tej serii Serious Gravix

Sprzęt

Przeznaczenie
Gravel
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
11
Rodzaj:
nie dotyczy
Wymiary
Waga (szacunkowa):
10.49 kg
Zakres dostawy
włączając pedały:
tak
Rama
Model:
Gravel
Rodzaj materiału:
Aluminium
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Marka:
Serious
Rodzaj:
Gravix
Materiał:
aluminium-karbon
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
11
Marka:
Sram
Rodzaj:
Apex
Manetka
model:
Sram Apex
Korba rowerowa
model:
SRAM S350, Długość ramienia korby od 170 - 175 mm
Zębatka 1:
40 z.
Suport
model:
BB-GXP-A1 MTB 73 mm / szosowy 68 mm
Łańcuch
model:
SRAM CN-PC1110, 114 ogniw
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
SRAM CS-PG-1130-A1, 11-biegowy
Hamulec przedni
Marka:
Sram
Rodzaj:
Apex
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Tektro TR
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Sram
Rodzaj:
Apex
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Tektro TR
Średnica tarczy:
140 mm
Klamka hamulcowa
model:
Sram Apex
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
SRAM Service Course SL 70 XPLR, szerokość od 400 do 440 mm
Materiał:
Aluminium
Owijka kierownicy:
Velo VLT-011SG-11, tworzywo piankowe EVA 200 x 3 cm, VLP-56 zaślepki
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Zipp Service Course / kąt -6° / długość od 80 do 110 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
FSA nr 9
Siodełko
Siodełko:
DDK-5495
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27.2 mm
Rodzaj:
Kurs serwisowy Zipp, długość: 350 mm, przesunięcie o 20 mm
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
12x100 mm, QR / Axis: M12*P1.5*125mm
Piasta tylna
model:
12x142 mm, QR / Axis: M12*P1.5*125mm
Obręcze
model:
ALEX Boondock 5
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
37 mm
model:
WTB Riddler, tan-sidewall
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
37 mm
model:
WTB Riddler, tan-sidewall
Sprzęt
Pedały:
VP-895
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1803445

Opinia klienta

4.7
40 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
11
5 Gwiazdki
29
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Serious Gravix Pro, czarny czarny
Andreas
Bardzo dobry rower - rok modelowy 2022
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Ponieważ wszystkie recenzje odnoszą się do wcześniejszej wersji, oto pierwsze wrażenia dotyczące modelu 2022 po przejechaniu 200 km: Stosunkowo lekki, solidny, dobrze wykonany. Bardzo szybka na asfalcie i żwirze, bez grzechotania i nieprzyjemnych dźwięków, co najwyżej przewody hamulcowe na kierownicy trochę się ze sobą stykają, ale można to rozwiązać za pomocą podkładek dystansowych. Przerzutki SRAM muszą być precyzyjnie wyregulowane (odległość między kołami kopiującymi, napięcie linki), ale wtedy są przyjemne i ostre. Każdy, kto jeździł wcześniej na Shimano, po jednej jeździe przyzwyczai się do zasady DoubleTab. Na górze czasem osiągasz swoje granice z tłumaczeniem, w przeciwnym razie gradacja jest dobrze wykonana. Hamulce mogłyby chwycić trochę mocniej, chociaż to prawdopodobnie nadal kwestia regulacji. W przeciwieństwie do tego, co widać na zdjęciach, mój Serious ma 2 opcje mocowania butelek po napojach. Niestety łeb jednej ze śrub był już wydrążony tak, że mogłem go poluzować tylko małym narzędziem/siłą. Jak na razie jasna rekomendacja!
18.07.2022
Serious Gravix Pro, biały biały
Axel
Opona kompatybilna z Tubeless?
Przetłumaczono z francuskiego Zobacz oryginalny tekst
Witam, czy oryginalne opony są kompatybilne z oponami bezdętkowymi?
04.07.2022
Serious Gravix Pro, czarny czarny
Maurice
Świetny ogólny pakiet
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Kupiłem przed 1399 €, od zamówienia do dostawy prawie 1 tydzień. Top. Wymieniłem już niektóre komponenty, ale nawet podstawowy sprzęt jest świetny w cenie, jeździ świetnie, jest ładny i lekki. Mogę polecić wszystkim, ale obecna cena jest zbyt wysoka. Dla 1399 polecanych o tym, stajesz się lepszy.
02.07.2020