Opis
Shimano Deore BR-M6120 Zacisk hamulcowy PM D03S
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Zacisk hamulcowy SHIMANO DEORE M6120 oferuje płynne i niezawodne hamowanie w każdych warunkach. Zacisk hamulcowy z 4 tłokami zapewnia większe bezpieczeństwo i kontrolę przy stromym zjeździe.
Cztery tłoki
Tarczowy układ hamulcowy o konstrukcji zacisku o podwójnej średnicy i z przeciwbieżnymi tłokami ma z przodu i z tyłu tłoczki o różnych rozmiarach. W skład układu wchodzi układ przeniesienia napędu, w którym tarcza hamulcowa jest wciskana przez mniejszy tłok na wlocie uchwytu tarczy hamulcowej, a także przez mocniejszy, większy tłok z tyłu. Zapobiega to wstrząsom tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas. Czterotłoczkowy zacisk hamulcowy zwiększa powierzchnię styku z tarczą hamulcową, a jego rozmiar pozostaje kompaktowy. Pozycja klocków jest dokładnie wyregulowana w celu ustabilizowania nacisku. Ponadto, w połączeniu z dźwignią hamulca Servowave, osiągnięto niesamowitą, o 50% większą siłę hamowania niż w przypadku poprzedniego modelu. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT/ZEE może być dostosowany do nawyków hamowania kierowcy i wytwarza jednolitą, doskonale sterowalną siłę hamowania.
Krwawienie jednokierunkowe (One Way Bleeding)
"ONE WAY BLEEDING" został opracowany, aby szybko i łatwo zapobiegać uwięzieniu powietrza w układzie hydraulicznym. Zoptymalizowaliśmy drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec gromadzeniu się w nim pęcherzyków powietrza. Droga przewodzenia oleju mineralnego tylko w jednym kierunku, wraz z lejkiem do napełniania, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.
Technologie lodowe
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i zmniejsza np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
Szczegóły
- zalecany rotor: SM-RT64, SM-RT66, SM-RT54, SM-RT56
- Zalecana linka hamulcowa: SM-BH90-SS
- zalecane dźwignie hamulców: BL-M6100