Opis
Shimano Dura-Ace Di2 ST-9160 Klamkomanetka lewa
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dźwignie DURA-ACE ST-R9160 są zoptymalizowane do prób czasowych i triathlonu i dzięki swojej aerodynamicznej konstrukcji zapewniają minimalny opór powietrza. Koncepcja obsługi jednym przyciskiem działa bezproblemowo z SHIMANO SYNCHRONIZED SHIFT.
SLR-EV
SLR-EV to lustrzanka kompaktowa z symetrycznym, dwuobrotowym hamulcem bocznym. Konstrukcja hamulca krótkoramiennego wykorzystuje dwa łożyska i jedną rolkę, aby osiągnąć większą wydajność w obszarze przegubu i zapewnić lepsze dozowanie i moc podczas hamowania. Wraz z linką hamulca BC-9000, najnowsze zaciski hamulcowe oferują o 36 % większą siłę hamowania niż poprzedni model hamulca SHIMANO. Shimano oferuje wersje z symetrycznymi dwuosiowymi korpusami hamulcowymi oraz wersje do montażu widelcowego i łańcuchowego (BR-R9100/6810/5810).
SIS
Innowacyjny technologicznie, skomputeryzowany system przełączania oparty na koncepcji DI2 zwany SEIS (SHIMANO ELECTRONIC INTELLIGENT SYSTEM)
Innowacyjna technologia przełączania SEIS jest nadal oparta na SHIMANO INDEX SYSTEMIE (SIS), którego doskonała wydajność przełączania została udowodniona na przestrzeni wielu lat. Główna różnica pomiędzy systemami polega na tym, że proces przełączania nie jest już mechaniczny, lecz elektroniczny. Ten elektroniczny system zmiany biegów został gruntownie przetestowany przez kilku profesjonalnych rowerzystów w ciągu ostatnich kilku lat we wszystkich możliwych warunkach, np. deszczu, błota, ekstremalnego zimna, na bruku, a nawet kombinacji tych czynników. Proces przełączania odbywa się poprzez proste naciśnięcie przycisku. Zmiana biegów nie wymaga żadnego wysiłku, co ma wyraźne zalety, ponieważ kierowca zawsze ma mocną przyczepność do kierownicy i może skoncentrować się na jeździe bez rozpraszania uwagi przez zmianę biegów. System zmiany biegów umożliwia precyzyjną i bezwysiłkową zmianę biegów w każdej sytuacji, nawet przy zimnych rękach lub gdy kierowca jest całkowicie wyczerpany. Również brudne lub rozciągnięte pociągi nie mogą mieć wpływu na wydajność przełączania, ponieważ sygnał przełączania jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie jak mechaniczne dźwignie DUAL CONTROL, dzięki czemu można łatwo przyzwyczaić się do SEIS.
E-Tube
Dzięki połączeniom "plug & play" platformy E-TUBE oraz bezprzewodowym połączeniom D-FLY, łatwiej niż kiedykolwiek jest sprawdzić stan systemu i zastosować niestandardowe ustawienia dla komponentów DI2 i SHIMANO STEPS z komputerem, tabletem lub smartfonem.
Szczegóły
- zintegrowany system prowadzenia kabli i przewodów
- ulepszona aerodynamika i zoptymalizowana pozycja uchwytu
- intuicyjne i szybkie przełączanie
- Programowalne kroki przełączania