Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Shimano

Shimano SLX BR-M7000 Hamulec tarczowy przednie koło I-Spec II G02S żywica czarny (2018)

444,99 zł
277,99 zł
- 37%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
  • Zamów w ciągu 4 godz. 1 min., Wysyłka dzisiaj3
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
  • 100 dni na zwrot towaru
Szczegóły produktu

Przepraszamy, ale opis produktu w języku polskim jest w tej chwili niedostępny. Pracujemy nad tym.

An elegant appearance and high-quality technologies distinguish Shimano's new SLX. The brand-new mid-range group offers countless of the performance features that already distinguish its "big sister", the Deore XT, and combines them with an excellent price-performance ratio, extreme robustness and comprehensive versatility. The result is mountain bike components that provide the right setup for almost every biker.

As propulsion becomes ever more efficient and the robustness of components also allows more and more technically demanding descents, decelerative performance must not be left behind. The new M7000 brakes of the SLX follow the "Rider Tuned" principle and can be optimally adapted to the terrain, riding style or personal preferences of the rider. The ergonomic Servo-Wave brake levers, among other things, are responsible for the high braking performance with low operating forces. The BR-M7000 brake calipers can be equipped with resin or metal linings with or without cooling fins to further customise the system. An integral part of the brake system are also the new SM-RT70 Ice-Tech brake discs, which are available with a diameter of 160, 180 or 203 mm and contribute significantly to the excellent heat dissipation of the M7000 brakes.

I-Spec II
Fastening system for the integration of shift and brake levers. The new I-Spec II with its narrow clamp provides a tidy appearance, less weight and more space on the handlebar.

One Way Bleeding
The one-way vent is designed to quickly and easily prevent air from entering the hydraulic system. The one-way brake fluid line path together with the mineral oil filling funnel provides clean, trouble-free bleeding.

Servo Wave Action
The servo-wave brake lever takes up a lot of braking distance at the beginning of its movement, so that the linings can be guided to the brake disc with little lever travel. The power transmission factor increases rapidly after the brake lining has been applied. The greater part of the lever travel is thus still available to increase the braking force and to dose more precisely.

Dodatkowe informacje

  • tool-free handle width adjustment
  • with I-Spec II mounting standard
Wyposażenie
Przeznaczenie
MTB  
Rodzaj
z dźwignią hamulca  
Wykonanie
przód  
Technologia hamulca
hydrauliczne  
Klamka hamulcowa
Dźwignia hamulca: I-Spec II Mounting Standard
Długość dźwigni hamulca: 2 palce
Manetka
Technika łączenia: bez  
Zaciski hamulca
Hamulec przód: Post Mount
Ilość łożysk przednich: 2
Gotowy do montażu: tak
Hamulce tarczowe
bez dysku  
Linka hamulcowa
Długość kabla przód: 100  cm
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy: Olej mineralny
Rodzaj oleju: Shimano
Kompatybilne okładziny hamulcowe
G02S Resin  
Cechy szczególne
z otwieranym zaciskiem, Ergonomicznie ukształtowana dźwignia, kompatybilny z I-Spec
Materiał
aluminium  
Waga
430  g
Zakres dostawy
Shimano SLX BR-M7000 front brake with mounting material (brake calliper screws, insert pin, olive), without adapter / brake disc  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2018
Numer produktu
517246
Opinie klientów
5
1 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
0
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
2
1 gwiazdka
0
18.03.2018
Holzmichel
Właściwie dobrze, ale ...
Eigentlich gut, aber...
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

... hamulec zdecydowanie nie był wentylowany, dźwignia hamulca została pociągnięta do uchwytu kierownicy. Gąbczasty bez końca. Nie obsługiwał hamulca w stanie niezamontowanym, był również blokadą transportową do zespołu między klockami hamulcowymi.

...die Bremse war definitiv nicht entlüftet, der Bremshebel liess sich bis zum Lenkergriff durchziehen. Schwammig ohne Ende. Habe die Bremse in unmontiertem Zustand nicht betätigt, ausserdem war die Transportsicherung bis zur Montage zwischen den Bremsbelägen.

16.03.2018
MiKa
Cóż ...
Naja...
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Czy na pewno hamulec o niskiej jakości, ale nie przybył (jak opisano) wentylowane. Gummig do punktu nie więcej !! Ponadto: na zdjęciu produktu widoczne są klocki hamulcowe z żebrami chłodzącymi, w opisie jednak są wywoływane inne (które są również dostarczane).

Ist sicher ne Qualitätsbremse, aber sie kam nicht (wie beschrieben) entlüftet an. Gummig bis zum Gehtnichtmehr!! Ausserdem: auf dem Produktbild sind die Bremspads mit Kühlrippen zu sehen, in der Beschreibung sind aber andere genannt (die dann auch geliefert werden).

04.08.2017
Tiz
top
Top
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Po Elixir 5 (nie wystarczająco silne), Przewodnik RS (podobnie jak Elixir 5, ale drogie!) I RX wzorze (ale silny trochę za dużo blaknięciem) to najlepszy hamulec! punkt ciśnienie nigdy się nie zmienia i klocków żywicznych nie miałem blaknięciu aż do teraz.

Nach Elixir 5 (nicht stark genug), Guide RS (genau wie Elixir 5 aber teuer!) und Formula RX (stark aber ein bisschen zu viel Fading) diese sind die Beste Bremse! Druckpunkt ändert nie und mit Resin Pads habe ich bis jetzt kein Fading gehabt.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zadowoleni klienci
Z chęcią podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.
Wyślij do nas wiadomość tutaj.