Opis
Shimano SLX M7120 Hamulec tarczowy Przednie koło, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Elegancki wygląd i wysokiej jakości technologie to cechy charakterystyczne nowego SLX-a Shimano. Zupełnie nowa grupa średniotonowa wnosi niezliczoną ilość cech wydajnościowych, które już teraz wyróżniają jej "starszą siostrę", Deore XT, i łączy je z doskonałym stosunkiem jakości do ceny, ekstremalną solidnością i wszechstronnością. Rezultatem tego są komponenty do rowerów górskich, które zapewniają właściwe ustawienie dla prawie każdego rowerzysty.
Hamulec Shimano SLX BL-M7120 został zaprojektowany z myślą o zmniejszeniu masy i mocy hamowania specyficznej dla AM / Enduro, a dzięki intuicyjnej modulacji, zapewnia duże bezpieczeństwo.
4 tłoczki
Tarczowy układ hamulcowy o konstrukcji zacisku o podwójnej średnicy i z przeciwbieżnymi tłokami ma z przodu i z tyłu tłoczki o różnych rozmiarach. W skład układu wchodzi układ przeniesienia napędu, w którym tarcza hamulcowa jest wciskana przez mniejszy tłok na wlocie uchwytu tarczy hamulcowej, a także przez mocniejszy, większy tłok z tyłu. Zapobiega to wstrząsom tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas.
Czterotłoczkowy zacisk hamulcowy zwiększa powierzchnię styku z tarczą hamulcową przy zachowaniu kompaktowych rozmiarów. Pozycja klocków jest dokładnie wyregulowana w celu ustabilizowania nacisku. Ponadto, w połączeniu z dźwignią hamulca SERVOWAVE, uzyskuje się niewiarygodnie o 50% większą siłę hamowania niż w przypadku poprzedniego modelu. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT/ZEE może być dostosowany do nawyków hamowania kierowcy i wytwarza jednolitą, doskonale sterowalną siłę hamowania.
SERVOWAVE
Dźwignia hamulca SERVOWAVE na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy małym skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.
Technologie ICE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i obniża np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również żebro chłodzące. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
Zakres regulacji
Dźwignia hamulca jest wyposażona w regulację szerokości uchwytu. Oznacza to, że klamka dostosowuje się do wielkości dłoni kierowcy, jego stylu jazdy lub osobistych preferencji.
I-SPEC EV
I-SPEC EV Tworzy czysty, zoptymalizowany układ kokpitu, który pomaga większej liczbie kierowców skoncentrować się i być bardziej elastycznym. Dzięki szerszemu zakresowi regulacji, szeroka gama kolarzy znajdzie swoją optymalną pozycję - niezależnie od stylu jazdy, preferencji i budowy ciała. Ergonomiczna konstrukcja, szybszy dostęp do dźwigni i płynna obsługa zwiększają komfort jazdy i sprzyjają koncentracji.
Szczegóły
- Redukuje hałas szlifowania lekko bijącej tarczy hamulcowej i poprawia skuteczność hamowania o 10% w porównaniu z M8000
- Szybsza reakcja tłoka / Stabilne i wszechstronne sterowanie hamulcami o wysokiej wydajności
- Szybki i precyzyjny montaż / Większa siła hamowania zapewnia bezpieczne opadanie i wystarczającą kontrolę
- Ulepszona pozycja osi dźwigni z dodatkowym punktem styku i zoptymalizowana ergonomia
- Regulowane przez kierowcę