Opis
Shimano Tiagra ST-4700/4703 Dźwignia hamulca / przerzutki Prawa 10-rz., czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Shimano Tiagra - Nowoczesna technologia funkcjonalna dla sportowców i zawodników fitness
Tiagra opiera się na technologii najlepszych grup, ale ma swoją własną, wyróżniającą się tożsamość. Ich smukły design i zoptymalizowana ergonomia są uzupełnione o nowy poziom wydajności.
Zakres regulacji
Dźwignia hamulca jest wyposażona w regulację szerokości uchwytu. Oznacza to, że klamka dostosowuje się do wielkości dłoni kierowcy, jego stylu jazdy lub osobistych preferencji.
DCL - Podwójna dźwignia sterująca
DCL oznacza DUAL CONTROL LEVER. Posiada funkcje hamowania i przełączania oraz umożliwia łatwą obsługę. Lepsza ergonomia jest prawdopodobnie jeszcze ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych dźwigni zmiany biegów zapewnia stabilność technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że możliwe jest przesunięcie przedniego i tylnego koła za pomocą jednego palca - to prawdziwa gratka dla SHIMANO TOTAL INTEGRATION. Aby to zrozumieć, trzeba po prostu samemu tego doświadczyć.
Optislick
Pociągi Optislick posiadają minimalną, jednolitą powłokę galwaniczną, która pozwala na bardziej efektywną eksploatację pociągów i zapewnia doskonałą odporność na korozję.
SLR - SHIMANO Linear Response
SLR to skrót od SHIMANO Linear Response. Nowa technologia SUPER SLR opiera się na bardziej płynnym działaniu zacisku hamulcowego, dźwigni i linki i optymalizuje reakcję hamulca, jak również możliwość dozowania. Dźwignia posiada funkcję SERVOWAVE. Dzięki temu podkładka szybko dociera do obręczy. Następnie do dyspozycji jest jeszcze długi skok dźwigni do faktycznego hamowania. W ten sposób hamulec może być dobrze dozowany. SLR jest czynnikiem decydującym o tym, że dwuobrotowe hamulce boczne SHIMANO mogą hamować silniej niż konwencjonalne hamulce boczne.
OT-SP41
W modelu OT-SP41 zewnętrzna powłoka jest wstępnie nasmarowana na całej długości specjalnym smarem silikonowym, który umożliwia szybkie i precyzyjne przełączanie. OT-SP41 redukuje straty tarcia kabla wewnętrznego do absolutnego minimum, dzięki czemu przekładnia reaguje szybko i jest łatwa w obsłudze. Kierowca odczuwa ulgę z powodu braku opóźnień w zmianie biegów i dużego wysiłku wymaganego do zmiany biegów, szczególnie w terenie wymagającym częstej zmiany biegów lub na długich dystansach. Okładka pociągu jest dostępna w ośmiu różnych kolorach, aby zaspokoić jak najwięcej życzeń.
Szczegóły
- Zintegrowana regulacja szerokości uchwytu (z narzędziem)
W skrócie
Sprzęt
Opinia klienta
Ocena oparta jest na ubiegłorocznym modelu o tej samej nazwie z prawie identycznym wyposażeniem.