Opis
Shimano Ultegra ST-R8025/BR-R8070 Hamulec tarczowy Przednie koło 2-rz. (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki płaskiej konstrukcji i niskiemu profilowi, hydrauliczny hamulec tarczowy serii SHIMANO ULTEGRA R8000 oferuje większą kontrolę nad hamowaniem w każdych warunkach, bez uszczerbku dla aerodynamicznych linii roweru wyścigowego.
Uchwyty hamulcowe serii SHIMANO ULTEGRA R8020, w połączeniu z wiodącymi hydraulicznymi hamulcami tarczowymi SHIMANO, zapewniają większą kontrolę w terenie mieszanym. Zmniejszenie siły roboczej podczas zmiany biegów i wyrafinowana ergonomia są dodane jako bonus.
DZIAŁANIE SERWOMECHANIZMÓW
Dźwignia hamulca SERVOWAVE na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy małym skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.
Swobodny wylew krwi do mózgu
Odległość od pozycji wyjściowej dźwigni do punktu styku klocków hamulcowych może być regulowana w zależności od wielkości dłoni zawodnika, jego stylu jazdy i osobistych preferencji.
TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i zmniejsza np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
KRWAWIENIE JEDNOKIERUNKOWE
"ONE WAY BLEEDING" został opracowany, aby szybko i łatwo zapobiegać uwięzieniu powietrza w układzie hydraulicznym. Shimano zoptymalizował drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu w nim pęcherzyków powietrza. Droga przewodzenia oleju mineralnego tylko w jednym kierunku, wraz z lejkiem do napełniania, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.
Szczegóły
- większa kontrola w każdych warunkach dla jeźdźców z mniejszymi rękami