Opis
Shimano Ultegra WH-R8170-C50-TL Zestaw kół CL E-Thru TL 11/12-biegowa 12x100/142 mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Niezależnie od tego, czy chodzi o długie podjazdy, kręte zjazdy czy jazdę po płaskim terenie, nowy model C50 to wszechstronny zawodnik w nowej linii kół ULTEGRA. Bezdętkowa obręcz karbonowa ma szerokość obręczy 21 mm, dzięki czemu idealnie nadaje się do szerszych, nowoczesnych opon. Ponadto obudowa wolnobiegu HYPERGLIDE jest kompatybilna z kasetami 11- i 12-biegowymi.
ZAMEK CENTRALNY
System CENTER LOCK tarczy hamulcowej z profilem wielozębnym i pierścieniem ułatwia montaż. Ten system mocowania za pomocą pierścienia oporowego umożliwia szybki montaż i demontaż tarczy hamulcowej, co pozwala zaoszczędzić koszty serwisowe. Ponadto bezpieczne dopasowanie na profilu wielozębnym zapewnia większą precyzję i wytrzymałość, zwiększając skuteczność hamulca.
D2
Na charakterystykę aerodynamiczną wpływa kierunek wiatru. Podczas opracowywania obręczy D inżynierowie SHIMANO wzięli pod uwagę zarówno wiatr czołowy, jak i boczny, aby osiągnąć optymalną wydajność w rzeczywistych warunkach jazdy. Szerokie testy prototypów w tunelu aerodynamicznym i na drodze dowiodły, że szeroki kształt obręczy z głębokim łożem opony sprawdza się najlepiej w różnych warunkach. Przy kątach odchylenia od 0 do 15 stopni, profil obręczy SHIMANO D zmniejsza opór lepiej niż inne obręcze aero. Taka konstrukcja obręczy zwiększa również sztywność boczną koła i oferuje lepszą zgodność pionową, co zapewnia większą kontrolę, komfort i trwałość na drodze.
OPTBAL
Szerokość kasety w dzisiejszych kołach powoduje niezrównoważone napięcie w konwencjonalnych systemach szprychowych 1:1. Tę nierównowagę potęguje 12-biegowa kaseta, która wywiera niemal dwukrotnie większe napięcie na szprychy po prawej stronie. W pewnych okolicznościach szprychy o dużym i małym napięciu mogą się złamać lub poluzować. Niezrównoważone napięcie wpływa na trwałość i wytrzymałość. Konstrukcja OPTBAL wyrównuje naprężenie szprych, poprawiając sztywność i wytrzymałość koła dla bardziej wytrzymałego koła.
E-THRU
Beznarzędziowy system osi przelotowej optymalizuje sztywność i rozkład masy oraz umożliwia łatwą obsługę dzięki niezawodnemu mechanizmowi krzywki wewnętrznej. System osi przelotowej 15 mm jest o 15% bardziej sztywny skrętnie i 25% bardziej sztywny poprzecznie niż konwencjonalny system szybkiej osi przedniej 9 mm. Wysoką sztywność zapewnia optymalne wyważenie. System piasty osi E-THRU minimalizuje skręcanie zawieszenia, a jednocześnie jest lekki do pokonywania ostrych zakrętów z dużą prędkością.
Szczegóły
- Odpowiednie dla tarcz hamulcowych 140 mm
- zalecany rozmiar opony (ETRTO): 25-622 - 32-622