Opis
Shimano XTR FH-M9111 Piasta tylna Micro Spline 12-rz. 142 mm CL, czarny (anthracite)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
FH-M9111 piasta tylnego koła
FH-M9110 stanowi idealną podstawę dla ram o szerokości zabudowy 142 mm dla niezawodności i precyzji w każdej sytuacji jazdy. Dzięki Micro Spline Design, koła łańcuchowe nie wcinają się w wolne koło. System zapadkowy Scylence w kole wolnym zapewnia całkowite odsprzęgnięcie zapadek wewnątrz i tym samym minimalizuje opór i hałas. Dzięki kątowi docisku wynoszącemu tylko 7°, połączenie cierne jest natychmiastowe. Waga została ponownie zredukowana.
Shimano XTR M9100
Nowy XTR kontynuuje 27 lat innowacji MTB z jeszcze większą prędkością, ostrością i kontrolą. Czy chcesz przekroczyć granice i czy chcesz to zrobić na dzisiejszych niezwykle wymagających kursach? Nowy XTR jest pełen technologicznej przewagi, której potrzebujesz, aby się tam dostać. I zainspiruje cię to do jak najlepszego wykorzystania siebie. Shimano pracował bardzo ciężko od czasu wprowadzenia pierwszej grupy MTB 27 lat temu. XTR jest tego przekonującym dowodem. Dzięki zupełnie nowej konstrukcji jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowana grupa MTB na rynku. Jest lżejszy, wygodniejszy, solidniejszy i bardziej wszechstronny. W ten sposób przekształca on moc kierowcy w napęd z ekstremalną sprawnością.
MICRO SPLINE
MICRO SPLINE redukuje wagę dzięki lekkiej piastie kasety FREEHUB, a największa tarcza łańcuchowa ma 10 zębów. Stosować w połączeniu z zębatką kasetową MICRO SPLINE i FREEHUB.
* Zgłoszone patenty MICRO SPLINE
Zalety i cechy
Lekka aluminiowa MICRO SPLINE FREEHUB integruje się płynnie z małymi górnymi 10 zębatkami. Mniejsze i szersze zęby zapobiegają uszkodzeniu koła zębatego na FREEHUBie wykonanym z lekkiego aluminium.
SCYLENCJA
Bezgłośna technologia piasty SCYLENCE zwiększa koncentrację podczas jazdy, poprawia sztywność i przyspiesza zaangażowanie.
Zalety i cechy
Szybsze załączanie i większa sztywność zapewniają szybkie przyspieszenie i efektywne przenoszenie mocy. Bezgłośna jazda na wolnym biegu i bezpośrednie wyczucie pedałowania sprzyjają skoncentrowanej jeździe. Szybsze zaangażowanie i większa sztywność stwarzają bardziej bezpośrednie wrażenie pedałowania. Sprzyja to szybkiemu przyspieszeniu i zmniejsza nienaturalne rozproszenie uwagi.
ZAMEK CENTRALNY
System CENTER LOCK tarczy hamulcowej z wielozębowym profilem i pierścieniem ustalającym ułatwia montaż. Ten system montażu za pomocą pierścienia ustalającego umożliwia szybki montaż i demontaż tarczy hamulcowej, a tym samym oszczędność kosztów serwisowych. Ponadto bezpieczne dopasowanie do profilu wielozębowego zapewnia większą precyzję i wytrzymałość, co zwiększa skuteczność hamulca.
Szczegóły
- kompatybilny tylko z korpusem wolnego koła Micro Spline
- Skok: 7 mm