Opis
Shimano ZEE BR-M640 Zacisk hamulca tarczowego przednie koło/tylne koło, czarny (black)
Shimano Zee - przekraczaj swoje granice!
Nowe komponenty Shimano ZEE zostały zaprojektowane dla początkujących w dyscyplinach Gravity, którzy chcą skorzystać z technologii SAINT. Wyjątkowo wytrzymały zestaw korbowy i cichy krótki wahacz przerzutek tylnych Shadow+ oferują bezkompromisowe osiągi dla freeride'u i downhill'u.
Nowe komponenty Shimano ZEE zostały zaprojektowane dla początkujących w dyscyplinach Gravity, którzy chcą skorzystać z technologii SAINT. Wyjątkowo wytrzymały zestaw korbowy i cichy krótki wahacz przerzutek tylnych Shadow+ oferują bezkompromisowe osiągi dla freeride'u i downhill'u.
Szczegóły
- zalecane dźwignie hamulców: BL-M640
- mocny 4-ceramicowy tłokowy zacisk hamulcowy
- prosta i czysta wentylacja jednokierunkowa
Pokaż wszystkie modele z tej serii Shimano Zee
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Downhill/Freeride
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Wykonanie:
tylny
Technologia hamulca:
hydrauliczne
Kompatybilność:
może być stosowany zarówno jako hamulec przedni, jak i tylny
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zaciski hamulca
Hamulec tył:
Post Mount
Ilość łożysk tylnych:
4
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulec tarczowy
Nazwa:
rekomendowane wirniki: SM-RT67, SM-RT66
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Linka hamulcowa
Nazwa:
Zalecana linka hamulcowa: SM-BH90-SBS
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy:
Olej mineralny
Rodzaj oleju:
Shimano
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulce
Kompatybilne okładziny hamulcowe:
D01S żywiczne / Ice-Tec opcjonalnie
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Materiał
Materiał:
aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
ZEE BR-M640 wraz z klockiem hamulcowym z żywicy D01S i śrubami mocującymi
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
334872
Numer artykułu producenta
I-BRM640MPRX
EAN
4524667311751
Opinia klienta
Silas
Bardzo dobry hamulec, niestety nie ma części zamiennych
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z hamulca. Najwyższa skuteczność hamowania nawet przy długich zjazdach. Pochłania wilgoć prawie tak dobrze, jak i przy suchej pogodzie, i jest łatwa i szybka do odpowietrzenia przez system odpowietrzania jednokierunkowego.
Kupiłem ten zacisk, ponieważ miałem jeden z moich tłoków złamany na jednym z moich M640 i niestety Shimano nie oferuje zestawów tłoków jako części zamiennych. Dlatego tylko cztery gwiazdki - naprawdę łatwy i tani do rozwiązania problem, który niestety można rozwiązać tylko poprzez zakup nowego.
12.02.2019
niconj
Aktualizacja dla SLX675 samozadowolenie hamulca?
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
I nakazał jeszcze na przednim hamulcem nieco więcej energii niż zatrzymania zacisku hamulca SLX 675. Ponieważ nie chciałem dwie różne dźwignie, po prostu kazał mi tu Zee zacisku.
Szybkie fakty:
SLX 675 Zee i dźwignia hamulca 640 są niemal identyczne.
SLX 675 Dźwignia ma regulacja długości dźwignia nie ma dźwignię Zee.
Przewody hamulcowe + olej są identyczne.
Jedyne, co trzeba jeszcze jest śruba BL-C901, które trzeba naprawić przewód hamulcowy od zacisku. Z SLX jest inny.
Skręcania i odpowietrzania było szybkie i staranne wykonanie przebudowy trwał tylko godzinę.
Siła hamowania hamulca tak przekształcane jest doskonała. W jeszcze hamowana stanu lepszego niż SLX w hamowanej państwa. Jasne, tutaj również cztery tłoki pracują.
A dla przyjaciół w tym samym punkcie ciśnienia do przodu i do tyłu, to również świetne, jak Zee ma nieco łagodniejszy punkt nacisku i hamulca koła tylnego SLX jest bardziej miękki niż hamulec VR. Zatem zrekonstruowany, punkty nacisku obu hamulców są identyczne.
Mogę tylko polecić konwersję. Koszt robi rzeczywiście tylko zacisk i małą śrubę. Wszystko mogą być wykorzystane. To 785 hamulca z dźwignią XT.
Czas dostawy Br
21.08.2013
joseconejos
Shimano Zee
Przetłumaczono z hiszpańskiego
Zobacz oryginalny tekst
Dość high-end DH hamowania w przystępnej cenie.
01.07.2013