Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

SIGMA SPORT

SIGMA SPORT Aura 40 Oświetlenie USB czarny/przezroczysty (2019)

ID: 704138
167,99 zł
121,99 zł
- 27%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Przenieś do Ulubionych
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 400 Marek
Szczegóły produktu

Przepraszamy, ale opis produktu w języku polskim jest w tej chwili niedostępny. Pracujemy nad tym.

The compact front light with a strong 40 LUX provides optimum light in both the city and off the streets.

Dodatkowe informacje

  • Illuminance in Ecomode: 20 LUX
  • Czas świecenia przedniego światła w trybie Eco: 420 min.
  • Zabezpieczenie przed włączeniem (podwójne kliknięcie by włączyć)
  • odporność przeciwbryzgowa zgodnie z IPX4
  • Regulowany uchwyt 360°
  • dwustopniowy wskaźnik naładowania baterii
  • możliwość ładowania podczas pracy
  • Lateral visibility
Wyposażenie
Wykonanie
Przednie światło  
Żarówka
Źródło światła: LED
Natężenie światła: 40 Lux
Czas świecenia (min): 210 min
Zasięg: 50 m
Zasilanie
Źródło zasilania: Akumulator/baterie
Port USB: tak
Wyposażenie
Światła postojowe  
Uchwyt
Montaż bez użycia narzędzi: tak  
Niemieckie przepisy dotyczące bezpieczeństwa dorgowego
z atestem StVZO (dopuszczeniem do ruchu)  
Waga
91  g
Zakres dostawy
W zestawie: Mocowanie
Zakres dostawy: 1 x Sigma Aura 40
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2019
Numer produktu
704138
Opinie klientów
2
3 Opinie klientów
5 gwiazdek
0
4 gwiazdek
1
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
2
08.11.2018
Urs
Na szczęście obniżona cena ...!
Zum Glück Preisreduziert...!
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Mocowanie jest odpowiednie tylko dla dobrych dróg. Pasek musi być napięty bardzo mocno, a Phillips również. Można go łatwo zdemontować. Źródło światła jest dość dobre, odpowiednie do 25 km / h. Mocne oświetlenie wymaga dużej mocy, ale zmniejszone oświetlenie również zapewnia dużo światła!

Befestigung ist nur für gute Strassen geeignet. Riemen muss sehr straff angezogen werden und Kreuzschraube unten ebenfalls. Kann dafür einfach demontiert werden. Lichtquelle ist recht gut, bis 25km/h geeignet. Starke Beleuchtung braucht viel Strom, reduzierte Beleuchtung bringt aber auch einiges an Licht!

04.11.2018
Oktay
Lekki wspornik ok jest zły
Licht ok Halterung schlecht
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Światło jest ok, ale bardzo chwiejne podczas podróży bardzo denerwujące Wydajność baterii po 1,5 godziny bardzo wiotkie Nigdy nie kupiłbym ponownie.

Licht ist ok aber während der Fahrt sehr wacklig sehr störend Akku Leistung nach 1,5 Stunde sehr schlapp würde ich nie wieder kaufen.

27.02.2018
Peter
Jasność OK, bateria i montażu nieszczęśliwy
Leuchtkraft OK, Akkuleistung & Halterung miserabel
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Jasność trybie lampa 40 Lux czuję do prędkości do 25km / h OK. W zimne dni (poniżej 0 ° C) przedstawia lampę chociaż naładowanym podczas pracy w trybie 40 luksów po 10-15 minutach działania, to pojemność jest mniejsza niż 70%. Uchwyt z pasem gumowym jest trwale połączony z lampą, nie jest dobre. Podczas jazdy po asfalcie, to jeszcze OK, stożek światła lekko wibrować. Jednak nawet na szutrowa droga jest przed irytujące drgania lekkiego stożka z ogromnej amplitudzie, umysł zamontowany na rower zawieszenia widelca. W steinigerem sposób (kolarstwo górskie), lampa może być kilka metrów „wisi do góry nogami”. jest dobrym pomysłem, który jest brany pod uwagę w uchwycie, że rura kierownicy w miejscu mocowania nie mogą 90 ° w stosunku do kierunku jazdy. Lampa może być obracany zatrzaskowe. Niestety, realizacja mechaniczny został całkowicie wkręca się ponownie. Kąty blokujące są tak wielkie, że jest to prawie niemożliwe, aby wyrównać lampę na skośnej kierownicy dokładnie do przodu. Ponadto, zaczep dostosowany do ułatwionego kontaktu testera, na przykład Włączanie / wyłączanie. Wnioski: Leuchkraft & Beam wzór: ++ Gumowy uchwyt pasa: - - - Dla każdej z tras nie tylko na idealnie gładkiej asfalcie, to lampa nie jest zalecane.

Die Leuchtkraft der Lampe im 40 Lux Modus empfinde ich für Geschwindigkeiten bis 25 km/h OK. An kalten Tagen (unter 0°) zeigt die Lampe obwohl frisch geladen wenn diese im 40 Lux Modus betrieben wird bereits nach 10-15 Minuten Betriebsdauer an, dass die Kapazität unter 70% ist. Die Halterung mit dem Gummi-Riemen der fest an der Lampe befestigt ist, taugt nichts. Bei der Fahrt auf Asphalt ist es noch OK, der Lichtkegel vibriert leicht. Aber bereits auf Schotterpiste wird daraus ein nerviges Vibrieren des Lichtkegels mit enormer Amplitude, wohlgemerkt montiert auf einem Fahrrad mit Federgabel. Bei steinigerem Weg (Mountainbike) lässt die Lampe nach wenigen Metern "den Kopf hängen". Eine gute Idee ist, dass bei der Halterung berücksichtigt wurde, dass das Lenkerrohr an der Befestigungsstelle evtl. nicht 90° zur Fahrtrichtung ist. Die Lampe lässt sich verrastend drehen. Leider ist die mechanische Umsetzung wieder völlig verkorkst worden. Die Rastwinkel sind so gross, dass es kaum möglich ist die Lampe bei schrägem Lenker genau nach vorne auszurichten. Zudem verstellt sich die Rastung bei leichtester Berührung, z.B. beim Ein-/Ausschalten. Fazit: Leuchkraft & Lichtkegel: ++ Gummiriemenhalterung: - - - Für jeden der nicht ausschliesslich auf perfekt glattem Asphalt fährt, ist diese Lampe nicht zu empfehlen.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes