Opis
SILCA Latex Dętka rowerowa 28"
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Przez wiele lat lat rury lateksowe znajdowano tylko w oponach rurowych. Te rury lateksowe są odpowiedzialne za bardzo wysoką odporność na przebicie i jakość jazdy. SILCA nawiązała współpracę z firmą Vittoria w celu opracowania najwyższej jakości rur lateksowych o najniższych oporach toczenia dla zwykłych opon klinczerskich.
Dlaczego lateks? W porównaniu z wężami "normalnymi", które są wykonane z gumy butylowej, lateks jest znacznie bardziej elastyczny i znacznie trudniejszy do przebicia.
Z rurkami lateksowymi można jeździć zwykle 2-5 watów szybciej z prędkością 48 km/h niż z rurkami z innych materiałów. Dętki lateksowe oferują niezwykle wysoką elastyczność, która przyczynia się do niskiego oporu toczenia opony.
Dętki pasują do zwykłych opon o średnicy 24-30 mm. Długość zaworu wynosi 40 mm i pasuje do wszystkich popularnych kół dyskowych + 40 mm lub 72 mm przedłużenia zaworu i tarczy prędkości.
Szczegóły
- odłączane serce zastawki Presta
Cechy szczególne
valve type
There are three different types of valves:
AV - Schrader valve (also called car valve) - 8.5 mm rim hole
DV - Dunlop valve (also called Blitz valve) - 8.5 mm rim hole
SV - Presta valve (also called Sklaverand or French valve) - 6.5 mm rim hole