Opis
Spank Spike 800 Race Kierownica rowerowa Vibrocore Ø31,8mm, czarny/żółty (black/yellow)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Najnowsza generacja legendarnej kierownicy Spike: kierownica Spike 800 Race Vibrocore firmy Spank. Kierownica Spank Spike Race Bar z nową opatentowaną technologią Vibrocore jest najnowszą generacją legendarnej kierownicy Spike. Technologia Vibrocore, opracowana wspólnie z dwoma rodzeństwami Hannah, zapewnia tłumienie drgań na kierownicy. Dzięki temu rower może być lepiej kontrolowany, a pompa ręczna lub drętwienie rąk są zredukowane i należą do przeszłości.
Gięcie CNC
Specjalny proces gięcia i ciągnienia firmy Spank, który zapewnia stałą i precyzyjną produkcję przez cały czas trwania produkcji kierownicy.
Podwójny XGT
Dual Extreme Gradual Taper opisuje dalszy rozwój technologii Spank XGT. Tutaj grubość ścianki ponownie zwiększa się pod koniec kierownicy (końcówki udarowe). Dzięki temu kierownica jest znacznie bardziej stabilna, co jest szczególnie ważne przy zderzeniach.
Końcówki uderzenia
Końcówki wszystkich dostępnych trzonków kierownicy są masywnie wzmocnione i dzięki temu są w stanie wytrzymać nawet ciężkie upadki, siły rozciągające lub uderzenia bez większych uszkodzeń.
MGR
Mechaniczne uszlachetnianie ziarna opisuje optymalizację w zakresie redukcji różnych wielkości i struktur ziaren aluminium. Felgi, kierownica i trzonek korzystają z lepszej twardości i ciągliwości trzonka.
Vibrocore
Dzięki piance Vibrocore drgania w kierownicy rozkładają się znacznie lepiej niż w kierownicach o niskiej gęstości materiału. W ten sposób kierownica jest wzmocniona od wewnątrz, co z jednej strony prowadzi do większej sztywności, a z drugiej strony pochłania małe, wysokiej częstotliwości drgania. Vibrocore redukuje zmęczenie impulsowe i wibracyjne, drętwienie rąk i ramion oraz tzw. pompę ramieniową bez uszczerbku dla wydajności, wagi czy ceny.
Szczegóły
- Waga: 340 g (wzrost o 15 mm); 340 g (wzrost o 30 mm); 360 g (wzrost o 50 mm)
- super stajnia do zjazdów i freeride'u
- może być skrócony z 800 do 760 mm
- tłumi wibracje dzięki technologii Vibrocore
- mniej drętwienia i zmęczenia mięśni ramion