Opis
SRAM Code RSC Hamulec tarczowy przód, czarny (black-rainbow)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Oto nowy punkt odniesienia, jeśli chodzi o bezlitosną siłę hamowania. Firma Sram zwiększyła moc tłoczków o 15% i objętość zbiornika w dźwigni o 30%, aby zapewnić najlepszą skuteczność hamowania na całej trasie. Dzięki technologii SwingLink i łożyskowanym przegubom dźwignie są precyzyjne i progresywne, niezależnie od tego, jak mocno się zakotwiczysz. Hamuj później, bądź szybszy dłużej!
Krwawiąca Krawędź
Technologia Bleeding Edge umożliwia szybkie i łatwe odpowietrzanie hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i przeprojektowanemu otworowi odpowietrzającemu można łatwiej przepompować płyn przez zacisk. Specjalny adapter podłącza się do odpowietrznika i uszczelnia system, aby zapobiec przedostawaniu się powietrza i utracie płynu.
Regulacja punktu nacisku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przenoszenie mocy dzięki krótkiemu skokowi dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższego skoku dźwigni. Ustawienie punktu nacisku umożliwia określenie pozycji, w jakiej powinny znajdować się palce podczas uruchamiania hamulców. W ten sposób można szybko i łatwo dostosować działanie hamulców do własnych potrzeb bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Ponadto obie dźwignie hamulca można wyregulować w taki sposób, aby ich działanie było identyczne.
Łożysko z uchwytem skrętnym
Uszczelnione łożyska precyzyjne w uchwycie obrotowym zapewniają czysty, precyzyjny ruch uchwytu i umożliwiają płynne operowanie jednym palcem.
Zgodność z programem MatchMaker
Dzięki Matchmakerowi oszczędzasz wagę i miejsce na kierownicy. Matchmaker umożliwia montaż dźwigni hamulcowych Avid, przerzutek SRAM oraz różnych pokręteł regulacyjnych RockShox w postaci lekkiego i zgrabnego zacisku
Zbiornik typu PiggyBack
Zbiornik płynu hamulcowego w najnowszej dźwigni firmy SRAM został zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack umożliwia prostą i bezpieczną kontrolę płynu hamulcowego, a także pozwala na obustronny montaż dźwigni - dzięki temu można zamienić dźwignie na kierownicy i hamować równie łatwo jak w motocyklu.
Regulacja szerokości uchwytu
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca to sprawa bardzo indywidualna. Jeźdźcy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, a także różne rozmiary dłoni i długości palców. Regulacja szerokości uchwytu sprawia, że dostosowanie dźwigni jest dziecinnie proste - zapewnia maksymalną kontrolę przy użyciu tylko jednego palca.
SwingLink
Gdy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Gdy klocki hamulcowe stykają się z tarczą hamulcową, siła hamowania jest modulowana, co pozwala uniknąć wrażenia "hamowania z opóźnieniem". Zapewnia to doskonałą równowagę między mocą a precyzją.
Rozszerzalny pęcherz
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca firmy SRAM posiada nowy kształt pęcherzyka powietrza, który reguluje i redukuje ilość pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby wypompować powietrze z dźwigni i dostarczyć płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. W rezultacie uzyskano lepsze odciążenie ciśnienia wstecznego, co zapewnia niezawodną i stałą skuteczność hamowania.
Szczegóły
- Specjalnie opracowane do pracy przy dużych obciążeniach.
- Łożysko przegubowe zapewnia wyraźne wyczucie dźwigni i jazdę bez zmęczenia.
- Metalowe klocki hamulcowe są standardem, zapewniając większą moc i dłuższe zużycie.