Opis
SRAM Code RSC Hydrauliczny hamulec tarczowy Przednie koło, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Code RSC składa się z elementów, które uczyniły z przewodnika model doskonałej konstrukcji i osiągów hamulca, oferując o 15% więcej mocy, aby móc się wyróżniać we wszystkich zastosowaniach z dużym obciążeniem. Dźwignie SwingLink i łożyska kulkowe zapewniają miękkie i progresywne czucie dźwigni, a 30% wzrost dodatniego przepływu oleju gwarantuje stałą wydajność nawet przy mocniejszym i częstszym hamowaniu lub gdy masa hamowana jest większa.
Technologie:
Krwawiąca krawędź
Technologia Bleeding Edge pozwala na szybkie i łatwe krwawienie z hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i przeprojektowanemu przyłączu upustowemu, płyn może być łatwiej pompowany przez siodło hamulca. Na odpowietrzniku można zamontować specjalny adapter i uszczelnić system, aby zapobiec przedostawaniu się powietrza i utracie płynu.
Regulacja punktu nacisku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przekazywanie mocy za pomocą krótkiego skoku dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższej jazdy dźwignią. Za pomocą regulacji punktu nacisku można określić pozycję, w której powinny znajdować się palce podczas uruchamiania hamulców. Dzięki temu można szybko i łatwo dostosować czucie hamulców do swoich potrzeb, bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Ponadto obie dźwignie hamulcowe mogą być regulowane tak, aby czuć się dokładnie tak samo.
Pęcherz Rozszerzalny
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca SRAM zawiera nowy kształt pęcherzyków powietrza, który umożliwia regulację i redukcję pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany tak, aby wypompowywać powietrze z dźwigni i transportować ciecz dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna. Rezultatem jest lepsze odciążenie przeciwciśnienia dla niezawodnej i stałej skuteczności hamowania.
Osłona termiczna
Osłony termiczne ze stali nierdzewnej przerywają połączenie termiczne pomiędzy klockiem a korpusem zacisku, obniżając temperaturę płynu zacisku o około 20C nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach testowych.
Łożysko rękojeści obrotowej
Uszczelnione precyzyjne łożyska na uchwycie obrotowym zapewniają czysty, precyzyjny ruch chwytu i umożliwiają płynną pracę jednym palcem.
Kompatybilny z MatchMaker i MMX
Dzięki Matchmaker oszczędzasz na wadze i przestrzeni na kierownicy. Matchmaker zawiera uchwyty hamulcowe Avid, przełączniki spustowe SRAM i różne pokrętła regulacji RockShox w lekkim i schludnym zacisku, który sprawia, że marzenia stają się rzeczywistością dla wszystkich oszczędzających miejsce na kierownicy. System jest dostępny w dwóch wersjach: Matchmaker X ma miejsce na RockShox XLoc i jest kompatybilny z hamulcami XX i X0. Tradycyjny Matchmaker jest również dostępny i współpracuje z dowolnym dzielonym zaciskiem kierownicy i systemem PushLoc firmy RockShox.
Zbiornik PiggyBack
Zbiornik płynu hamulcowego w obecnej konstrukcji dźwigniowej SRAM został zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack oferuje proste i bezpieczne rozwiązanie do kontroli płynu hamulcowego, a także umożliwia obustronny montaż dźwigni - dzięki temu można wymieniać dźwignie na kierownicy i hamować tak samo łatwo jak w motocyklu.
Regulacja szerokości szczęk
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca jest bardzo osobistą sprawą. Zawodnicy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary rąk i długości palców. Dzięki regulacji szerokości uchwytu, dźwignia może być łatwo regulowana w celu uzyskania maksymalnej kontroli jednym palcem.
SwingLink
Gdy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, natychmiast zauważysz różnicę. Krótsza pusta podróż. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki wymagany jest krótszy skok dźwigni, aby popchnąć klocki hamulcowe w kierunku tarczy hamulcowej. To miłe, ale dla doskonałej skuteczności hamowania potrzeba czegoś więcej niż tylko mocy. Oni potrzebują kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki swojemu specjalnemu kształtowi krzywki. Gdy klocki hamulcowe dotykają tarczy hamulcowej, siła jest modulowana, dzięki czemu unika się uczucia "zatrzymywania" hamulca. Stwarza to idealną równowagę pomiędzy mocą i precyzją.
Strefa zginania
Deweloperzy z SRAM wiedzą, że awarie mogą się zdarzyć i dlatego stworzyli Strefę Zgięcia. W przypadku gwałtownego uderzenia, w którym uszkodzeniu uległaby konwencjonalna dźwignia hamulca, Strefa Wygięcia zapewnia wygięcie dźwigni hamulca, oszczędzając w ten sposób korpus klamki przed poważnymi uszkodzeniami. Nie tylko możesz zapobiec najgorszemu bez konieczności hamowania jak Fred Flintstone, ale nie potrzebujesz nawet nowej przyczepności.
Szczegóły
- Montaż dźwigni: obie strony prawo/lewo z oddzielnym zaciskiem
- specjalnie zaprojektowane do stosowania przy dużych obciążeniach
- regulowany wylot linki na zacisku hamulcowym
- system otwarty / montaż od góry
- z małymi nierdzewnymi częściami