Opis
SRAM Force 1 Wide Korby 12-rz. 40T DUB DM bez suportu
SRAM jest pionierem w dziedzinie napędów 1x, a korby Force 1 Wide kontynuują tę innowację. Jest lżejszy, mocniejszy i prostszy, a teraz także wyposażony w bezpośredni montaż łańcucha, co zmniejsza jego masę. Szeroka wersja zapewnia więcej miejsca na szersze opony roweru szutrowego.
X-SYNC
Pierścienie łańcuchowe X-SYNC 1x firmy SRAM zapewniają maksymalną wydajność i trwałość. Długie krawędzie zębów SRAM X-SYNC chwytają łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby trójkątne. Ostry i wąski profil zęba oraz zaokrąglone, ukośne krawędzie stanowią podporę dla prowadnicy łańcucha. Aby zapewnić jak najlepsze osiągi nawet w błotnistym terenie, tarcze X-SYNC mają wgłębienia umożliwiające usuwanie brudu i błota z wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek. Produkowane w Niemczech pierścienie łańcuchowe X-SYNC są ważnym elementem mechanizmu napędowego 1x firmy SRAM.
Technologia DUB
Wał korbowy i wspornik dolny są sercem technologii DUB. W tym miejscu sztywność łączy się z trwałością. SRAM poszedł o krok dalej i uczynił wszystko jeszcze łatwiejszym i lepszym. Podejście systemowe polegające na zintegrowaniu ogniwa łańcucha, korby, wału i suportu zapewnia lepsze osiągi napędu.
X-Range
Rowery szosowe są szybsze i mocniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a kolarze poszerzają możliwości, jakie dają rowery z kierownicą typu dropbar. X-Range to system przełożeń dla współczesnego kolarstwa szosowego. Firma SRAM całkowicie przeprojektowała system zmiany przełożeń w rowerach szosowych, aby zapewnić szerszy zakres, bardziej użyteczną i płynniejszą gradację biegów oraz bardziej inteligentne ustawienia zmiany przełożeń, możliwe dzięki systemowi AXS. Dzięki systemowi X-Range zawsze masz włączony odpowiedni bieg.
Szczegóły
- Wspornik dolny DUB zapewnia trwałość i prostotę
- Mechanizm korbowy z szeroką linią łańcucha dla najszerszych opon szutrowych
- Dłuższa oś korby DUB pasuje zarówno do rowerów szosowych, jak i do wsporników dolnych 73 mm MTB, zapewniając niezrównaną kompatybilność ze wszystkimi producentami
- Zgodność z szerokością tyłu 135, 142 i Boost
- Możliwość rozbudowy o miernik mocy