Opis
SRAM G2 RSC Hamulec tarczowy Przód, czarny (diffusion black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
G2 RSC to pickup w świecie hamulców do rowerów górskich - niezawodny, użyteczny wszędzie, z dużą mocą, gdy jej potrzebujesz. Nowy G2 RSC jest oparty na konstrukcji kodu SRAM, więc oferuje moc i modulację podobną do kodu w mini pakiecie kodowym. Oczywiście charakterystyczne wyczucie dźwigni Guide i możliwość regulacji punktów styku sprawiają, że ten hamulec jest idealny dla każdego rowerzysty.
Regulacja punktu styku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przenoszenie mocy dzięki krótkiemu skokowi dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższego skoku dźwigni. Ustawienie punktu nacisku pozwala na określenie pozycji, w której powinny znajdować się palce w momencie uruchomienia hamulców. W ten sposób można szybko i łatwo dostosować wyczucie hamulców do swoich potrzeb bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Dodatkowo obie dźwignie hamulca można wyregulować tak, aby dawały dokładnie takie same odczucia.
Geometria rezerwy mocy
Zasadniczo dźwignia hamulca wzmacnia tylko siłę wytwarzaną przez Twoją rękę (podobnie jak dziadek do orzechów). Geometria Power Reserve firmy Avid oferuje sposób na połączenie doskonałej dźwigni z dużym komfortem dla Twoich rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od filozofii innych producentów hamulców. Ze względu na położenie punktu obrotu i prawa fizyki, w przypadku innych dźwigni hamulcowych palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek dźwigni przy pociąganiu. Hamulce Avid są inne. Klamki hamulcowe SRAM mają punkt obrotu klamki bliżej kierownicy - bliżej niż jakikolwiek inny hamulec na rynku. W ten sposób ruch dźwigni nie jest tak bardzo do wewnątrz i powstaje łuk, który bardziej odpowiada naturalnemu ruchowi palców. W ten sposób większa moc jest przenoszona na hamulec. A najwspanialszą rzeczą jest to: Każda dźwignia Avid posiada tę funkcję.
Lekkie 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe S4
Całkowicie nowy zacisk S4 posiada cztery obrabiane maszynowo i powlekane molibdenem aluminiowe tłoki dla stałego otwarcia i łatwego ustawiania, ochronę termiczną oraz technologię otwierania krawędzi odpowietrzającej i adaptera dla łatwego odpowietrzania.
SwingLink
Kiedy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki, do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Podczas kontaktu klocków hamulcowych z tarczą hamulcową siła hamowania jest modulowana, dzięki czemu unika się wrażenia "hamowania z opóźnieniem". To tworzy idealną równowagę pomiędzy mocą i precyzją.
Zamknięcie portu czasowego
Przyłącze synchronizacyjne hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. W momencie uruchomienia dźwigni, tuleja garnka przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portów synchronizatora TPC Plus firmy SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodne i spójne hamowanie.
Szczegóły
- Zaprojektowany z myślą o łatwej instalacji i szybkim serwisie
- Tarcza hamulcowa i adapter nie wchodzą w skład zestawu
- Możliwość montażu po obu stronach (FlipFlop)