Opis
SRAM G2 Ultimate Hamulec tarczowy Przód, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Firma Sram nie oszczędzała na modelu G2 Ultimate! Nasi projektanci wykorzystali najlepsze materiały, tytan i węgiel, aby stworzyć najlżejszy jak dotąd hamulec czterotłoczkowy. Siła hamowania, dozowanie i ergonomia dźwigni wyznaczają tu nowy standard. Indywidualne ustawienia są szybkie i intuicyjne. A jeśli chodzi o osiągi - cóż, kolarze testowi Sram nie bez powodu nazwali go Mini Code.
Geometria rezerwy mocy
Zasadniczo dźwignia hamulca jedynie wzmacnia siłę wytwarzaną przez rękę (podobnie jak dziadek do orzechów). Geometria SRAM Power Reserve umożliwia połączenie doskonałej dźwigni z komfortem dla rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od filozofii innych producentów hamulców. Ze względu na położenie punktu obrotu i prawa fizyki, w przypadku innych dźwigni hamulcowych palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek dźwigni podczas pociągania. Hamulce SRAM są inne. W przypadku naszych klamek hamulcowych punkt obrotu klamki znajduje się bliżej kierownicy - bliżej niż w przypadku jakiegokolwiek innego hamulca dostępnego na rynku. W ten sposób ruch dźwigni nie jest tak bardzo skierowany do wewnątrz i powstaje łuk, który bardziej odpowiada naturalnemu ruchowi palców. W ten sposób większa moc jest przenoszona na hamulec. A najwspanialszą rzeczą jest to: Każda dźwignia SRAM oferuje tę funkcję.
Łożysko z uchwytem skrętnym
Uszczelnione łożyska precyzyjne w uchwycie obrotowym zapewniają czysty, precyzyjny ruch uchwytu i umożliwiają płynne operowanie jednym palcem.
Regulacja punktu nacisku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przenoszenie mocy dzięki krótkiemu skokowi dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższego skoku dźwigni. Ustawienie punktu nacisku umożliwia określenie pozycji, w jakiej powinny znajdować się palce podczas uruchamiania hamulców. W ten sposób można szybko i łatwo dostosować działanie hamulców do własnych potrzeb bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Ponadto obie dźwignie hamulca można wyregulować w taki sposób, aby ich działanie było identyczne.
Krwawiąca krawędź
Technologia Bleeding Edge umożliwia szybkie i łatwe odpowietrzanie hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i przeprojektowanemu otworowi odpowietrzającemu płyn może być łatwiej przepompowywany przez zacisk. Specjalny adapter podłącza się do odpowietrznika i uszczelnia system, aby zapobiec przedostawaniu się powietrza i utracie płynu.
Zamknięcie portu czasowego
Przyłącze synchronizacyjne hamulca hydraulicznego to połączenie pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Po uruchomieniu dźwigni tuleja garnka przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, zwiększając ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portów synchronizatora TPC Plus firmy SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodne i spójne działanie hamulców.
SwingLink
Gdy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Gdy klocki hamulcowe stykają się z tarczą hamulcową, siła hamowania jest modulowana, co pozwala uniknąć wrażenia "hamowania z opóźnieniem". Zapewnia to idealną równowagę między mocą a precyzją.
Zacisk 4-tłoczkowy S4 Light-Weight
Zupełnie nowy zacisk S4 posiada cztery tłoki z aluminium obrabianego maszynowo i powlekanego molibdenem, które zapewniają stałe otwarcie i łatwą konfigurację, ochronę termiczną oraz technologię otwierania i adaptacji Bledding Edge ułatwiającą odpowietrzanie.