Opis
SRAM G2 Ultimate Hamulec tarczowy Przód, szary (grey)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Sram nie oszczędził niczego w modelu G2 Ultimate! Nasi projektanci wykorzystali najlepsze materiały, tytan i węgiel, aby stworzyć najlżejszy czterotłoczkowy hamulec w historii. Siła hamowania, dozowanie i ergonomia dźwigni wyznaczają tutaj nowy standard. Indywidualne ustawienie jest szybkie i intuicyjne. A co do osiągów - cóż, kolarze testowi Srama nie bez powodu nazwali go Mini Code.
Geometria rezerwy mocy
Zasadniczo dźwignia hamulca wzmacnia tylko siłę wytwarzaną przez Twoją rękę (podobnie jak dziadek do orzechów). Geometria Power Reserve firmy SRAM oferuje sposób na połączenie doskonałej dźwigni z komfortem dla rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od filozofii innych producentów hamulców. Ze względu na położenie punktu obrotu i prawa fizyki, w przypadku innych dźwigni hamulcowych palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek dźwigni przy pociąganiu. Hamulce SRAM są inne. W przypadku naszych klamek hamulcowych punkt obrotu klamki znajduje się bliżej kierownicy - bliżej niż w przypadku jakiegokolwiek innego hamulca na rynku. W ten sposób ruch dźwigni nie jest tak bardzo do wewnątrz i powstaje łuk, który bardziej odpowiada naturalnemu ruchowi palców. W ten sposób większa moc jest przenoszona na hamulec. A najwspanialszą rzeczą jest to: Każda dźwignia SRAM oferuje tę funkcję.
Łożysko z uchwytem skrętnym
Uszczelnione łożyska precyzyjne na uchwycie obrotowym zapewniają czysty, precyzyjny ruch uchwytu i umożliwiają płynne operowanie jednym palcem.
Regulacja punktu nacisku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przenoszenie mocy dzięki krótkiemu skokowi dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższego skoku dźwigni. Ustawienie punktu nacisku pozwala na określenie pozycji, w której powinny znajdować się palce w momencie uruchomienia hamulców. W ten sposób można szybko i łatwo dostosować wyczucie hamulców do swoich potrzeb bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Dodatkowo obie dźwignie hamulca można wyregulować tak, aby dawały dokładnie takie same odczucia.
Bleeding Edge
Technologia Bleeding Edge umożliwia szybkie i łatwe odpowietrzanie hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i przeprojektowanemu otworowi odpowietrzającemu, płyn może być łatwiej przepompowywany przez zacisk. Specjalny adapter podłącza się do odpowietrznika i uszczelnia system, aby zapobiec przedostawaniu się powietrza i utracie płynu.
Zamknięcie portu czasowego
Przyłącze synchronizacyjne hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. W momencie uruchomienia dźwigni, tuleja garnka przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portów synchronizatora TPC Plus firmy SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodne i spójne hamowanie.
SwingLink
Kiedy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki, do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Podczas kontaktu klocków hamulcowych z tarczą hamulcową siła hamowania jest modulowana, dzięki czemu unika się wrażenia "hamowania z opóźnieniem". To tworzy idealną równowagę pomiędzy mocą i precyzją.
Zacisk 4-tłoczkowy S4 Light-Weight
Zupełnie nowy zacisk S4 posiada cztery tłoki z aluminium obrabianego maszynowo i powlekanego molibdenem dla stałego otwarcia i łatwego ustawienia, ochronę termiczną oraz technologię otwierania i adaptacji Bledding Edge dla łatwego odpowietrzania.