Opis
SRAM Level T Hamulec tarczowy tylne koło, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Level T wykorzystuje tę samą technologię hamowania, która została zastosowana podczas Rowerowych Mistrzostw Świata w 2015 roku. Rezultatem jest mocna i stała grupa hamulców, która jest zoptymalizowana do jazdy XC i trailowej, a do tego nie kosztuje wiele. Ten niedrogi, kompatybilny z MatchMaker'em zespół hamulcowy oferuje taką samą wydajność jak jego rodzeństwo i daje pełną kontrolę.
DirectLink
Konstrukcja dźwigni SRAM DirectLink zapewnia solidne, pozytywne odczucie hamowania w momencie pociągnięcia dźwigni hamulca - bezkompromisowe rozwiązanie zapewniające precyzyjne sterowanie.
DOT 5.1
Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego. Lepsze zarządzanie ciepłem sprawi, że Twoja jazda stanie się o wiele bezpieczniejsza. Stwierdziliśmy, że DOT 5.1 potrzebuje trzy razy więcej czasu, aby osiągnąć temperaturę wrzenia niż DOT 4. Zapewnia to płynne i nigdy nie zmniejszające się siły hamowania w jeszcze bardziej ekstremalnych warunkach.
Pęcherz Rozszerzalny
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca SRAM zawiera nowy kształt pęcherzyków powietrza, który umożliwia regulację i redukcję pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany tak, aby wypompowywać powietrze z dźwigni i transportować ciecz dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna. Rezultatem jest lepsze odciążenie przeciwciśnienia dla niezawodnej i stałej skuteczności hamowania.
Kompatybilny z MatchMaker i MMX
Dzięki Matchmaker oszczędzasz na wadze i przestrzeni na kierownicy. Matchmaker zawiera uchwyty hamulcowe Avid, przełączniki spustowe SRAM i różne pokrętła regulacji RockShox w lekkim i schludnym zacisku, który sprawia, że marzenia stają się rzeczywistością dla wszystkich oszczędzających miejsce na kierownicy.
Zbiornik PiggyBack
Zbiornik płynu hamulcowego w obecnej konstrukcji dźwigniowej SRAM został zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack oferuje proste i bezpieczne rozwiązanie do kontroli płynu hamulcowego, a także umożliwia obustronny montaż dźwigni - dzięki temu można wymieniać dźwignie na kierownicy i hamować tak samo łatwo jak w motocyklu.
Port czasowy Zamknięcie
Port synchronizacji hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Po uruchomieniu dźwigni, uszczelka kubkowa przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, wywierając nacisk na system. Nowy system SRAM TPC Plus do zamykania portu synchronizacji charakteryzuje się trwałymi uszczelnieniami i ultra-miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodną i stałą skuteczność hamowania.
DirectLink
Konstrukcja dźwigni SRAM DirectLink zapewnia solidne, pozytywne odczucie hamowania w momencie pociągnięcia dźwigni hamulca - bezkompromisowe rozwiązanie zapewniające precyzyjne sterowanie.
DOT 5.1
Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego. Lepsze zarządzanie ciepłem sprawi, że Twoja jazda stanie się o wiele bezpieczniejsza. Stwierdziliśmy, że DOT 5.1 potrzebuje trzy razy więcej czasu, aby osiągnąć temperaturę wrzenia niż DOT 4. Zapewnia to płynne i nigdy nie zmniejszające się siły hamowania w jeszcze bardziej ekstremalnych warunkach.
Pęcherz Rozszerzalny
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca SRAM zawiera nowy kształt pęcherzyków powietrza, który umożliwia regulację i redukcję pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany tak, aby wypompowywać powietrze z dźwigni i transportować ciecz dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna. Rezultatem jest lepsze odciążenie przeciwciśnienia dla niezawodnej i stałej skuteczności hamowania.
Kompatybilny z MatchMaker i MMX
Dzięki Matchmaker oszczędzasz na wadze i przestrzeni na kierownicy. Matchmaker zawiera uchwyty hamulcowe Avid, przełączniki spustowe SRAM i różne pokrętła regulacji RockShox w lekkim i schludnym zacisku, który sprawia, że marzenia stają się rzeczywistością dla wszystkich oszczędzających miejsce na kierownicy.
Zbiornik PiggyBack
Zbiornik płynu hamulcowego w obecnej konstrukcji dźwigniowej SRAM został zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack oferuje proste i bezpieczne rozwiązanie do kontroli płynu hamulcowego, a także umożliwia obustronny montaż dźwigni - dzięki temu można wymieniać dźwignie na kierownicy i hamować tak samo łatwo jak w motocyklu.
Port czasowy Zamknięcie
Port synchronizacji hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. Po uruchomieniu dźwigni, uszczelka kubkowa przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, wywierając nacisk na system. Nowy system SRAM TPC Plus do zamykania portu synchronizacji charakteryzuje się trwałymi uszczelnieniami i ultra-miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodną i stałą skuteczność hamowania.
Szczegóły
- Instrukcja montażu z narzędziami
- Organiczne okładziny ze stalowym wzmocnieniem
Pokaż wszystkie modele z tej serii SRAM Level Brakes
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rodzaj:
z dźwignią hamulca
Wykonanie:
tylny
Technologia hamulca:
hydrauliczne
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Klamka hamulcowa
Długość dźwigni hamulca:
2 palce
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Manetka
Technika łączenia:
bez
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zaciski hamulca
Hamulec tył:
Post Mount
Ilość łożysk tylnych:
2
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulec tarczowy
Nazwa:
rec. Rotor: SRAM G2
Hamulce tarczowe:
bez dysku
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Linka hamulcowa
Długość kabla tył:
180 cm
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy:
DOT5.1
Rodzaj oleju:
SRAM
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulce
Kompatybilne okładziny hamulcowe:
organiczne ze wzmocnieniem stalowym
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Funkcje
Cechy szczególne:
z otwieranym zaciskiem, wypełniony gotowy do montażu
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Materiał
Materiał:
Dźwignia: aluminium, obudowa: aluminium, zacisk hamulca: aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
410,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
1 x hamulec tarczowy SRAM Level T, 1 x zacisk MMX, 2 x śruby mocujące, 1 x kołek rozporowy, 1 x oliwka, 1 x blokada transportowa (bez tarczy hamulcowej, bez adaptera)
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
542683
Numer artykułu producenta
00.5018.105.001
EAN
0710845783777
Opinia klienta
Emilie
Bardzo dobre i dopasowane!
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Hej, kupiłem ten hamulec w listopadzie/grudniu.
Hamulec idealnie pasuje do hamulca tarczowego 160 mm, który miałem już w swoim motocyklu.
Do hamulca dołączono około 2 m węża, więc mogłem 4x owinąć linkę wokół kokpitu, aby wykonać barspiny.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z hamulców!
23.12.2022