Opis
SRAM RED AXS Quarq D1 Miernik mocy do korbowodu 50T DUB, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dostarczany bez suportu.
W niektórych dyscyplinach dominuje jednopierścieniowy układ napędowy. Miernik mocy SRAM RED 1 AXS zaspokaja potrzeby triathlonistów, time trialistów i zawodników cyclingocrossowych skupiając się na prostocie, wytrzymałości i trwałości. Miernik mocy charakteryzuje się lepszą aerodynamiką dzięki bezpośrednio zamontowanym pierścieniom łańcuchowym Aero o w pełni zintegrowanej mocy, a węższy zakres przełożeń jest idealny do jazdy w wyścigach i na płaskim terenie.
AXS
AXS to nowa elektroniczna platforma integracyjna firmy SRAM, która łączy w sobie komponenty elektroniczne i oprogramowanie rowerowe. Aplikacja SRAM AXS umożliwia kolarzom kontrolę stanu baterii, zmianę zachowania komponentów, regulację elementów sterujących, otrzymywanie przypomnień o konserwacji i aktualizację oprogramowania sprzętowego.
DZero
DZero to nowej generacji miernik mocy firmy QUARQ, nazwany na cześć eksperymentu DZero, jednego z najdokładniejszych i najbardziej innowacyjnych projektów naukowych mających na celu odkrycie subatomowych cząstek. Dzięki poprawionej pętli pomiarowej, zoptymalizowanej konstrukcji tensometru, zwiększonej dokładności i nowoczesnemu oprogramowaniu, DZero reprezentuje "najnowszy stan techniki" dla technologii liczników mocy. Do przesyłania danych masz wybór pomiędzy technologią Bluetooth LE i ANT+.
X-Sync
Pierścienie łańcuchowe X-Sync 1x z SRAM zapewniają najwyższą wydajność i trwałość. Długie krawędzie zębów SRAM X-Sync trzymają łańcuch wcześniej niż tradycyjne zęby trójkątne. Ostry i wąski profil zębów oraz zaokrąglone ścięte krawędzie podtrzymują prowadzenie łańcucha. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność na błotnistym terenie, kółka łańcuchowe X-Sync posiadają wgłębienia na wewnętrzne ogniwa i rolki, które usuwają zanieczyszczenia i błoto.
DUB
Zespół wału korbowego i wspornika dolnego jest sercem technologii DUB. Tu sztywność spotyka się z trwałością. Inżynierowie SRAM poszli o krok dalej i uczynili wszystko jeszcze łatwiejszym i lepszym. Decydujące znaczenie ma podejście systemowe poprzez integrację pierścienia łańcuchowego, korby, wału i łożyska dolnego, co oznacza lepszą wydajność napędu.
Szczegóły
- Jednopierścieniowy układ napędowy upraszcza funkcjonalność
- Wersje 48 i 50t mają moc w pełni zintegrowaną z montowaną bezpośrednio pierścieniem łańcuchowym Aero
- Pierścienie łańcuchowe można łatwo wymieniać, bez konieczności ponownej kalibracji miernika mocy
- Pomiary wydajności są dokładne w granicach +/-1,5% i nie mają wpływu na warunki klimatyczne podczas podróży
- Równowaga sił mierzy osobno lewą i prawą nogę
- Technologia SRAM X-SYNC dla szerokich i wąskich kół łańcuchowych zapewnia maksymalną kontrolę łańcucha
- Uchwyt dolny DUB zapewnia trwałość i prostotę