Opis
Vitus Venon EVO-GR Rival, srebrny (silver)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Wszystkie rowery Vitus i Nukeproof z dopiskiem "intl." są równorzędne z produktami bez tego dodatku. Różnią się one jedynie miejscem produkcji.
Jeden rower, dwie osobowości - to jest droga, bez ograniczeń
Nowy Vitus Venon EVO to platforma all-road zbudowana z myślą o zatarciu granicy między szutrem a drogą. Zapożycza inżynierię i technologię sprawdzoną w wyczynowych rowerach szosowych Vitusa i stosuje ją w ramie z prześwitem na opony do 45 mm i odrobiną dodatkowej sprężystości.
Venon EVO jest kameleonem, który sprawdzi się zarówno na szutrze jak i na asfalcie, jest platformą all-road w dwóch wersjach: EVO-GR i EVO-RS. Oba korzystają z tej samej ramy, ale ich specyfikacja jest dostosowana do kolarzy, którzy bardziej skłaniają się ku jednej lub drugiej dyscyplinie. Dla osób szukających szybkiego roweru gravelowego inspirowanego szosą, EVO-GR jest wyposażony w komponenty specyficzne dla graveli. Dla tych, którzy chcą mieć rower szosowy, który potrafi wszystko, EVO-RS jest wyposażony w bardziej tradycyjne komponenty szosowe.
Rama jest taka sama, ale możesz wybrać swoją opcję - czy jesteś bardziej pogromcą bruku i kurzu, czy wolisz wielkie dni na szosie? Albo, z drugim zestawem kół możesz mieć to, co najlepsze z obu światów.
Wybór należy do ciebie.
3 dla prawdziwych jeźdźców
Jako członek rodziny rowerów EVO, Venon jest wysokowydajnym karbonowym rowerem all-road, który stawia na szybkość i wydajność. Tutaj aerodynamika ma znaczenie - z przodu roweru znajdziesz kształty rur i zintegrowane prowadzenie kabli inspirowane aerodynamicznym rowerem szosowym ZX-1 EVO.
W tylnej części roweru znajdziesz inspirację z wszechstronnego roweru Vitesse EVO, z opuszczonymi wspornikami siodła i wybaczającym błędy układem włókien węglowych, który zapewnia dodatkowe podparcie, gdy nawierzchnia nie jest idealna.
W ostatnich latach obserwujemy, że granice między rowerami gravelowymi a szosowymi zaczynają się zacierać. Jeźdźcy wymagają więcej - więcej prędkości, więcej prześwitu, więcej wszechstronności, a mniej puchu. Venon EVO jest odpowiedzią na te wymagania.
Venon EVO powstał z przekonania, że wszechstronność, możliwości i szybkość nie powinny się wzajemnie wykluczać. Wpływ wyścigów żwirowych i jazdy na kolarstwo jest co najmniej imponujący, a jego zasięg jest odczuwalny w niemal każdym zakątku sportu. Dla inżynierów rowerowych wymusiło to zadziwiająco szybką naukę tego, jak powinny być zaprojektowane rowery i jak rowerzyści chcą ich używać.
To, co zaczęło się od stonowanej geometrii z długim rozstawem osi, niską wysokością dolnego wspornika i luźnym przodem, rozszerzyło się na popyt na rowery, które zachowują równowagę między wszechstronnością na szutrze a wydajnością na drodze. Ci, którzy jeżdżą na szutrach, często jeżdżą też na szosie i visa-versa. Chcą jechać szybko, wszędzie. Dlaczego więc nie zbudować roweru, który będzie im dobrze służył w obu światach?
Zaczęło się od pomysłu zbudowania platformy, która nie była pełnoprawnym rowerem szosowym, ale nie była też całkiem przygodowym rowerem gravelowym. Venon ląduje gdzieś pośrodku; w niesłychanej, ale wciąż stosunkowo nieokreślonej kategorii all-road.
Jak każdy dobry rower terenowy, ma miejsce na grube opony - do 45 mm - i solidny prześwit na błoto. Ale czerpał też inspirację ze swojego rodzeństwa z linii EVO, rowerów szosowych ZX-1 i Vitesse. Przód Venona bazuje na ZX-1, z aerodynamicznym kształtem rur i zintegrowanym prowadzeniem kabli, bo nawet w gravelu aerodynamika ma znaczenie. W tylnej części roweru znajdziesz inspirację z wszechstronnego roweru Vitesse, z opuszczonymi wspornikami siodła i wybaczającym błędy układem włókien węglowych, który zapewnia dodatkowe podparcie, gdy nawierzchnia nie jest idealna.
Podobnie jak konstrukcja ramy, geometria Venon'a all-road również zachowuje równowagę pomiędzy szosą a szutrem. Wymiary ramy mieszczą się pomiędzy bardziej agresywnym, wyczynowym geo, które można znaleźć w rowerach szosowych EVO, a bardziej uniwersalną, komfortową konstrukcją ramy Substance adventure gravel. Wciąż umieszcza Cię w optymalnej pozycji ciała, która pozwala na wykorzystanie mocy i uzyskanie aerodynamiki, ale jest bardziej rozsądna w przypadku długich przejażdżek po wątpliwych drogach.
Dla kogo przeznaczona jest platforma
Zbudowany do szybkiej, ciężkiej jazdy po szutrze lub asfalcie, Venon EVO jest bezkompromisowym rowerem szosowym, zaprojektowanym tak, aby sprawdzał się wszędzie, od wzgórz Flint Hills w Kansas po niedzielną poranną przejażdżkę w grupie.
Nazwanie go "quiver killer" to o jeden banał za dużo, ale jest to rower, który sprawdzi się dla kolarza uprawiającego wiele dyscyplin. Został zbudowany dla szosowców, którzy lubią bawić się na szutrze, dla szosowych graveleurs i dla wszystkich pomiędzy.
Dla Vitusa, Venon EVO okazał się sytuacją typu "jeden rower, dwa zestawy kołowe". Jeden zestaw kół jest ustawiony na szosę, a drugi na szuter. Wybierz swoją truciznę na dany dzień, a bez względu na to, na jakiej gumie się toczy, Venon wykorzystuje w pełni to, co wkładasz do pedałów.
Jeden rower, dwie osobowości - to jest droga, bez ograniczeń
Ten Vitus Venon EVO-GR Rival eTap jest zbudowany z 12-rzędowym układem napędowym SRAM 1x Rival. Zastosowano w nim wewnętrznie prowadzony kokpit, niestandardowy zestaw słuchawkowy i zintegrowany widelec dla maksymalnej wydajności. Wyposażony jest w opony Micheline Power Gravel 700x40c, które toczą się szybko i są nieco szersze dla komfortu i przyczepności. Rama Venon EVO może pomieścić opony o średnicy do 45 mm, ale w imię prześwitu nie zrezygnowano z szybkiego, wyścigowego wyczucia roweru.
Nowy Vitus Venon EVO to platforma all-road zbudowana z myślą o zatarciu granicy między szutrem a drogą. Zapożycza inżynierię i technologię sprawdzoną w wyczynowych rowerach szosowych Vitusa i stosuje ją w ramie z prześwitem na opony do 45 mm i odrobiną dodatkowej sprężystości.
Venon EVO jest kameleonem, który sprawdzi się zarówno na szutrze jak i na asfalcie, jest platformą all-road w dwóch wersjach: EVO-GR i EVO-RS. Oba korzystają z tej samej ramy, ale ich specyfikacja jest dostosowana do kolarzy, którzy bardziej skłaniają się ku jednej lub drugiej dyscyplinie. Dla osób szukających szybkiego roweru gravelowego inspirowanego szosą, EVO-GR jest wyposażony w komponenty specyficzne dla graveli. Dla tych, którzy chcą mieć rower szosowy, który potrafi wszystko, EVO-RS jest wyposażony w bardziej tradycyjne komponenty szosowe.
Rama jest taka sama, ale możesz wybrać swoją opcję - czy jesteś bardziej pogromcą bruku i kurzu, czy wolisz wielkie dni na szosie? Albo, z drugim zestawem kół możesz mieć to, co najlepsze z obu światów.
Wybór należy do ciebie.
3 dla prawdziwych jeźdźców
Jako członek rodziny rowerów EVO, Venon jest wysokowydajnym karbonowym rowerem all-road, który stawia na szybkość i wydajność. Tutaj aerodynamika ma znaczenie - z przodu roweru znajdziesz kształty rur i zintegrowane prowadzenie kabli inspirowane aerodynamicznym rowerem szosowym ZX-1 EVO.
W tylnej części roweru znajdziesz inspirację z wszechstronnego roweru Vitesse EVO, z opuszczonymi wspornikami siodła i wybaczającym błędy układem włókien węglowych, który zapewnia dodatkowe podparcie, gdy nawierzchnia nie jest idealna.
W ostatnich latach obserwujemy, że granice między rowerami gravelowymi a szosowymi zaczynają się zacierać. Jeźdźcy wymagają więcej - więcej prędkości, więcej prześwitu, więcej wszechstronności, a mniej puchu. Venon EVO jest odpowiedzią na te wymagania.
Venon EVO powstał z przekonania, że wszechstronność, możliwości i szybkość nie powinny się wzajemnie wykluczać. Wpływ wyścigów żwirowych i jazdy na kolarstwo jest co najmniej imponujący, a jego zasięg jest odczuwalny w niemal każdym zakątku sportu. Dla inżynierów rowerowych wymusiło to zadziwiająco szybką naukę tego, jak powinny być zaprojektowane rowery i jak rowerzyści chcą ich używać.
To, co zaczęło się od stonowanej geometrii z długim rozstawem osi, niską wysokością dolnego wspornika i luźnym przodem, rozszerzyło się na popyt na rowery, które zachowują równowagę między wszechstronnością na szutrze a wydajnością na drodze. Ci, którzy jeżdżą na szutrach, często jeżdżą też na szosie i visa-versa. Chcą jechać szybko, wszędzie. Dlaczego więc nie zbudować roweru, który będzie im dobrze służył w obu światach?
Zaczęło się od pomysłu zbudowania platformy, która nie była pełnoprawnym rowerem szosowym, ale nie była też całkiem przygodowym rowerem gravelowym. Venon ląduje gdzieś pośrodku; w niesłychanej, ale wciąż stosunkowo nieokreślonej kategorii all-road.
Jak każdy dobry rower terenowy, ma miejsce na grube opony - do 45 mm - i solidny prześwit na błoto. Ale czerpał też inspirację ze swojego rodzeństwa z linii EVO, rowerów szosowych ZX-1 i Vitesse. Przód Venona bazuje na ZX-1, z aerodynamicznym kształtem rur i zintegrowanym prowadzeniem kabli, bo nawet w gravelu aerodynamika ma znaczenie. W tylnej części roweru znajdziesz inspirację z wszechstronnego roweru Vitesse, z opuszczonymi wspornikami siodła i wybaczającym błędy układem włókien węglowych, który zapewnia dodatkowe podparcie, gdy nawierzchnia nie jest idealna.
Podobnie jak konstrukcja ramy, geometria Venon'a all-road również zachowuje równowagę pomiędzy szosą a szutrem. Wymiary ramy mieszczą się pomiędzy bardziej agresywnym, wyczynowym geo, które można znaleźć w rowerach szosowych EVO, a bardziej uniwersalną, komfortową konstrukcją ramy Substance adventure gravel. Wciąż umieszcza Cię w optymalnej pozycji ciała, która pozwala na wykorzystanie mocy i uzyskanie aerodynamiki, ale jest bardziej rozsądna w przypadku długich przejażdżek po wątpliwych drogach.
Dla kogo przeznaczona jest platforma
Zbudowany do szybkiej, ciężkiej jazdy po szutrze lub asfalcie, Venon EVO jest bezkompromisowym rowerem szosowym, zaprojektowanym tak, aby sprawdzał się wszędzie, od wzgórz Flint Hills w Kansas po niedzielną poranną przejażdżkę w grupie.
Nazwanie go "quiver killer" to o jeden banał za dużo, ale jest to rower, który sprawdzi się dla kolarza uprawiającego wiele dyscyplin. Został zbudowany dla szosowców, którzy lubią bawić się na szutrze, dla szosowych graveleurs i dla wszystkich pomiędzy.
Dla Vitusa, Venon EVO okazał się sytuacją typu "jeden rower, dwa zestawy kołowe". Jeden zestaw kół jest ustawiony na szosę, a drugi na szuter. Wybierz swoją truciznę na dany dzień, a bez względu na to, na jakiej gumie się toczy, Venon wykorzystuje w pełni to, co wkładasz do pedałów.
Jeden rower, dwie osobowości - to jest droga, bez ograniczeń
Ten Vitus Venon EVO-GR Rival eTap jest zbudowany z 12-rzędowym układem napędowym SRAM 1x Rival. Zastosowano w nim wewnętrznie prowadzony kokpit, niestandardowy zestaw słuchawkowy i zintegrowany widelec dla maksymalnej wydajności. Wyposażony jest w opony Micheline Power Gravel 700x40c, które toczą się szybko i są nieco szersze dla komfortu i przyczepności. Rama Venon EVO może pomieścić opony o średnicy do 45 mm, ale w imię prześwitu nie zrezygnowano z szybkiego, wyścigowego wyczucia roweru.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Pokaż wszystkie modele z tej serii Vitus Venon
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Gravel
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rama
Model:
Race
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
SL UD Carbon, wewnętrzne prowadzenie kabli, oś przelotowa 172 mm długości całkowitej, 14 mm długości gwintu, skok gwintu M12 x P1.5
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga (szacunkowa):
8,50 kg
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Materiał:
włókno węglowe
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Manetka
model:
Sram Rival
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Korba rowerowa
model:
Sram Rival 1, Länge XS - S: 170 mm / M - L: 172,5 mm / XL - XXL: 175 mm
Zębatka 1:
40 z.
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Suport
model:
SRAM GXP BB386
Model:
Cartridge
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Łańcuch
model:
KMC X11
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
10-44 z.
model:
Sram XG 1130
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulec przedni
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival 1
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulec tylny
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival 1
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
Prime Orra, Reach: 75 mm, Breite XS - S: 400 mm / M - L: 420 mm / XL - XXL: 440 mm
Materiał:
włókno węglowe
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wspornik
Model:
A-Head
model:
FSA NS SMR, zacisk 31,8 mm, - 6°, długość XS: 90 mm / S: 100 mm / M-L: 110 mm / XL-XXL: 120 mm
Materiał:
Aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Stery
Łożyska sterowe:
FSA, OD46, 1 1/8" - 1 ½", 41.8 / 28.6 - 52 / 40
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Siodełko
Siodełko:
Vitus Race Performance
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
Prime Primavera
Materiał:
włókno węglowe
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Obręcze
model:
Prime Attaquer V2
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
40,00 mm
model:
Michelin Power Gravel TS TLR
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
40,00 mm
model:
Michelin Power Gravel TS TLR
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
2031582
EAN
5056389449379