Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Vitus Venon EVO-RS Rival eTap intl., turkusowy

ID: 2031600

18.399,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    XS | 46cm niedostępny online
    S | 48cm niedostępny online
    M | 50cm niedostępny online
    L | 52cm niedostępny online
    XL | 54cm niedostępny online
    XXL | 56cm niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Vitus Venon EVO-RS Rival eTap intl., turkusowy (sage green)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Wszystkie rowery Vitus i Nukeproof z dopiskiem "intl." są równorzędne z produktami bez tego dodatku. Różnią się one jedynie miejscem produkcji.

Jeden rower, dwie twarze - dla nieograniczonego kolarstwa szosowego
Vitus Venon EVO to prawdziwy kameleon: wszechstronny rower szosowy z karbonową ramą, która dosłownie zaciera granicę między szutrem a asfaltem. Szybkość i wydajność były wyraźnie głównym celem rozwoju. Dlatego zespół Vitus wykorzystał własne, wysokowydajne koła wyścigowe marki i wykorzystał ich technologie do stworzenia nowej platformy z prześwitem na opony i odrobiną dodatkowego komfortu. W przedniej części Venon EVO znajdziesz kształty rur i zintegrowane kable inspirowane aerodynamiczną wyścigówką ZX-1. Z tyłu znajdują się zapożyczenia z wszechstronnego Vitesse EVO: obniżone wsporniki siodła i karbonowy układ, który zapewnia dodatkowy komfort, gdy nawierzchnia drogi nie jest idealnie gładka.

Venon EVO jest dostępny w dwóch wersjach: EVO-GR i EVO-RS. Obie bazują na tej samej ramie, ale są wyposażone w różne przystawki do określonych celów. Jeśli szukasz szybkiego roweru szutrowego z genami roweru szosowego, wybierz EVO-GR z komponentami przeznaczonymi do jazdy po szutrze. Jeśli chcesz roweru szosowego, który nie tylko wyróżnia się na szosie, bardziej prawdopodobne jest wybranie EVO-RS z dodatkowymi częściami z sektora rowerów szosowych. Rama jest taka sama, ale masz wybór: Tęsknisz raczej za kamienistymi i zakurzonymi drogami gruntowymi, czy kuszą Cię naprawdę duże trasy na asfalcie? Jeśli później kupisz drugi zestaw kołowy, możesz nawet mieć oba.

Zaprojektowany dla prawdziwych fanów prędkości i szutru
W ostatnich latach granice między rowerami szutrowymi i szosowymi coraz bardziej się zacierają. Jednocześnie wzrosły wymagania: większa prędkość, większy prześwit opon, większa wszechstronność i mniej dzwonków i gwizdków. Venon EVO jest odpowiedzią na te potrzeby. Powstała z przekonania, że wszechstronność, wydajność i szybkość nie powinny się wzajemnie wykluczać.

Wpływ rowerów szutrowych na scenę kolarstwa szosowego jest co najmniej imponujący i można go odczuć w niemal każdym zakątku tego sportu. Zapoczątkowało to szybki proces uczenia się o tym, jak rowery są obecnie używane i jak powinny być zaprojektowane do tego celu.

Zaczęło się od usprawnionej geometrii roweru szosowego z dłuższym rozstawem osi, niższym suportem i bardziej płaskim kątem główki ramy. W międzyczasie coraz głośniej mówi się o rowerach, które stanowią szczęśliwy środek między elastycznością roweru szutrowego a wysoką wydajnością roweru szosowego. Jeśli lubisz jeździć po szutrze, prawdopodobnie często jeździsz też po drogach - i odwrotnie. Po prostu chcesz być szybki. Dlaczego więc nie zaprojektować roweru, który będzie dobrze służył na każdej nawierzchni?

Punktem wyjścia dla procesu projektowania był pomysł zbudowania roweru, który nie jest rasowym rowerem szosowym, ale także nie jest rowerem szutrowym do przygód z bikepackingiem. Venon EVO czuje się najbardziej komfortowo pomiędzy tymi skrajnościami w nie do końca nowej, ale wciąż stosunkowo niezdefiniowanej kategorii all-road.

Jak każdy dobry rower szosowy, ma miejsce na opony o szerokości do 45 mm (i więcej powietrza, gdy robi się błotniście). Ponadto czerpał inspirację od swojego rodzeństwa z gamy EVO, rowerów szosowych ZX-1 i Vitesse. Przedni trójkąt ramy Venon przypomina ZX-1 dzięki aerodynamicznym przekrojom rur i zintegrowanemu prowadzeniu kabli. Również na szutrze aerodynamika odgrywa decydującą rolę. W tylnym trójkącie ramy widać echa Vitesse. Obniżone wsporniki siodełka i karbonowy układ, który wygina się we właściwych miejscach, zapewniają dodatkowy komfort podczas jazdy po złych drogach lub polnych ścieżkach.

Podobnie jak konstrukcja ramy, geometria Venon EVO równoważy zorientowaną na osiągi, bardziej agresywną geometrię rowerów szosowych EVO z bardziej wszechstronnymi, wygodnymi wymiarami roweru szutrowego Substance Adventure. Na Venon EVO siedzisz w optymalnej pozycji, aby być aerodynamicznie małym i nadal przenosić moc na pedały. Ale pozostajesz świeży przez długi czas, nawet podczas długich wycieczek po wątpliwych nawierzchniach.

Dla kogo przeznaczony jest ten rower
Vitus Venon EVO jest przeznaczony do szybkiej, ostrej jazdy po szutrze lub asfalcie. To wszechstronny rower wyścigowy bez zbędnych ozdobników, który sprawdzi się wszędzie - zarówno na leśnych ścieżkach w niskich górach, jak i podczas miejskiego sprintu na okrążeniu po pracy.

Nazwanie go "bestią" może być trochę na wyrost, ale jest odpowiedni dla każdego, kto nie chce poświęcać się jednej dyscyplinie. Jest przeznaczony dla szosowców, którzy lubią od czasu do czasu zjechać na szuter, dla fanów szutrów z zamiłowaniem do asfaltu i dla wszystkich pomiędzy.

Vitus wyobraża sobie Venon EVO jako "jedno koło, dwa zestawy kołowe". Jeden zestaw kół jest przeznaczony na szosę, a drugi na trudniejszy teren. W zależności od nastroju możesz wybrać odpowiedni zestaw, a Venon EVO maksymalnie wykorzysta każdy obrót korby, niezależnie od szerokości opony, na której jedziesz.

Vitus Venon EVO-RS 105 Di2 jest wyposażony w elektroniczny 12-Gang-Antriebssystem napęd Shimano 2x 105 Di2. Posiada wewnętrzny kokpit, niestandardowy zestaw słuchawkowy i zintegrowany widelec dla maksymalnej wydajności i jest wyposażony w opony Micheline Power Cup 700x28c, które szybko się toczą i są nieco szersze dla wygody i przyczepności. Rama Venon EVO może pomieścić opony o szerokości do 45 mm, ale wyczucie roweru szosowego nie zostało poświęcone w imię swobody opon. W przypadku korzystania z przerzutek przednich AXS lub Di2 należy zamontować opony o maksymalnej średnicy 40 mm.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii Vitus Venon

W skrócie

Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
7,90 kg
Model
Model
Race
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
włączając pedały
włączając pedały
Nie

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
24
Rodzaj:
nie dotyczy
Rama
Model:
Race
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
SL UD Carbon, wewnętrzne prowadzenie kabli, oś przelotowa 172 mm długości całkowitej, 14 mm długości gwintu, skok gwintu M12 x P1.5
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
7,90 kg
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Materiał:
włókno węglowe
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival Etap AXS
Manetka
model:
SRAM RIVAL eTap AXS
Korba rowerowa
model:
Sram Rival D1 DUB, długość XS: 165 mm / S: 170 mm / M-L: 172.5 mm / XL-XXL: 175 mm
Zębatka 1:
46 z.
Zębatka 2:
33 z.
Suport
model:
SRAM DUB BB386
Model:
Cartridge
Łańcuch
model:
SRAM Rival D1
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
10-36 z.
model:
SRAM XG 1250 D1
Hamulec przedni
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival eTap AXS D1
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Sram
Rodzaj:
Rival eTap AXS D1
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
140 mm
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
Prime Primavera, Reach: 78 mm, szerokość XS: 380 mm / S: 400 mm / M-L: 420 mm / XL-XXL: 440 mm
Materiał:
włókno węglowe
Wspornik
Model:
A-Head
model:
FSA NS SMR, zacisk 31,8 mm, - 6°, długość XS: 90 mm / S: 100 mm / M-L: 110 mm / XL-XXL: 120 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
FSA, OD46, 1 1/8" - 1 ½", 41.8 / 28.6 - 52 / 40
Siodełko
Siodełko:
Vitus Race Performance
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
Prime Primavera
Materiał:
włókno węglowe
Obręcze
model:
Prime Attaquer V2
Materiał:
Aluminium
Model:
V-Profil
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
28,00 mm
model:
Michelin Power Cup Classic TS TLR
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
28,00 mm
model:
Michelin Power Cup Classic TS TLR
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
2031600
EAN
5056389542445

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu