Opis
Wilier Cento1 Hybrid AIR39, szary (grey/black/orange/matt)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Celem opracowania Cento1 Hybrid było przedefiniowanie granic użyteczności wysokiej klasy roweru szosowego: Produkt, który łączy w sobie charakterystyczne cechy specjalnych rowerów Wilier Triestina z inteligencją najlżejszego serwonapędu na rynku. Rezultatem jest prawdziwy rower wyścigowy ze wspomaganiem pedałowania.
Pobierz swój
Pierwszy inteligentny rower wyścigowy, który został stworzony w bardzo konkretnym celu: Aby pozwolić jak największej liczbie osób cieszyć się emocjami, które może zapewnić tylko najwyższej klasy motocykl wyścigowy. Cento1 Hybrid został opracowany dla Ciebie, kimkolwiek jesteś:Zdobądź swoje!
Najwyższa niemiecka jakość
Mahle jest liderem na rynku technologii dla sektora motoryzacyjnego, a wraz ze swoim oddziałem Ebikemotion opracowuje i produkuje elektryczne układy napędowe, które są jednymi z najlżejszych zintegrowanych systemów na rynku.
Podobnie jak pedałowanie na konwencjonalnym rowerze
Elektryczny układ napędowy X35 składa się z szeregu komponentów, które można doskonale zintegrować z najnowocześniejszymi rowerami wyścigowymi. Przy całkowitej wadze (silnik, akumulator, kable, kontroler) wynoszącej zaledwie 3,5 kg, jest to jeden z najlżejszych elektrycznych systemów napędowych na świecie. Wersja X35 umożliwia połączenie z najnowocześniejszymi komputerami rowerowymi na rynku za pośrednictwem protokołu komunikacyjnego ANT.
Silnik w piaście tylnego koła
Silnik napędowy jest wbudowany w piastę tylnego koła. Elektryczny układ napędowy włącza się wyjątkowo płynnie i cicho. Jeśli przestaniesz pedałować lub przekroczysz prędkość 25 km/h, urządzenie zatrzyma się bez odczuwania tarcia podczas pedałowania.
Delikatna moc
Moment obrotowy 40 Nm jest idealny do użytku szosowego lub lekkich ram szutrowych. Niezbyt wysoka wydajność pozwala oszczędzać baterię podczas szybkiej jazdy i wyścigów. Po włączeniu silnika ma się wrażenie, że ktoś pcha nas pod górę lub odjeżdża.
Pojemność akumulatora 250 Wh
Średnia pojemność, idealna do lekkich rowerów elektrycznych, takich jak seria Hybrid. akumulator, który dzięki niewielkim rozmiarom bardzo dyskretnie mieści się w dolnej rurze. Łączna pojemność systemu umożliwia zatem również wycieczki z pewnymi różnicami wysokości.
Rozszerz swój promień działania
Dodatkowy akumulator, aby rozszerzyć horyzonty pedałowania. Wydajność, która pozwala skrócić czas trwania mocy wyjściowej o ok. 80 %. Dzięki standardowej konstrukcji, dodatkowy akumulator można przymocować do prętów drugiego bidonu na rurze podsiodłowej.
Połączenie ANT
System komunikuje się z urządzeniami zewnętrznymi za pośrednictwem protokołu ANT. Łączność, która umożliwia uzyskanie szerokiej gamy dodatkowych informacji i wyświetlanie ich na najnowszych komputerach rowerowych, takich jak Garmin lub Polar.
Wydajny moment rozruchowy
Wyjątkowo lekki silnik zwiększa wydajność pedałowania dzięki maksymalnemu początkowemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 250. W zależności od sposobu użytkowania koła, silnik włącza się zgodnie z krzywą mocy wyjściowej. Rytm pedałowania wpływa również na moc wyjściową, która pozostaje płynna i wydajna bez odczuwalnego oporu.
Czuję się jak na normalnym rowerze wyścigowym
Silnik zintegrowany z piastą tylnego koła pozwala na dopasowanie suportu do wymiarów roweru typu muscle bike. Osprzęt, który można zainstalować, to osprzęt standardowy. Rozwiązanie, w którym uczucie pedałowania pozostaje takie samo, niezależnie od tego, czy jest to rower elektryczny, czy klasyczny.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.