Opis
Wilier Triestina Hybrid GRX 1X11, czarny (red/black/glossy)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
A fast ride on a pedal-assist bicycle requires lightweight and efficient components. Triestina Hybrid bicycles guarantee top performance for city and leisure cycling alike. The aluminum frame contains within it the same pedal assist system as the Cento 10 Hybrid, making anything possible. Every detail of the Triestina Hybrid has been designed to keep pace with the latest advances in bicycle design.
Endurance geometries
Wilier have borrowed the geometries from top-of-the-range endurance models for a perfect balance between comfort and performance.
Riding safety
Like the Cento10 HY, the Mahle - Ebikemotion system control button is located on the handlebar, near the stem. This configuration improves riding safety because riders can press the button without removing their hands from the handlebar.
German excellence
Our Ebikemotion division has partnered with automotive technology supply leader Mahle to develop and manufacture some of the lightest and best integrated pedal assist systems on the market.
Just like riding a regular bike
The X35+ PAS includes a series of components that integrate seamlessly into the latest racing bikes. Weighing just 3.5 kg overall (motor, battery, cables and controller), it’s one of the lightest PAS on the market. Our X35+ version uses the ANT+ communication protocol to connect to the most advanced cyclocomputers on the market.
Motor in rear hub
The drive motor is installed in the rear wheel hub, engaging assistance fluidly and silently. When you stop pedalling, or your speed exceeds 25 km/h, power output stops with no sensation of braking friction.
Gentle power
40 Nm torque is perfect for road or light gravel use. This well-balanced power helps better manage battery life on faster and more competitive routes. The sensation when assistance engages is similar to when someone gives the bike a push on a hill or in a standing start.
250 Wh battery capacity
Modest capacity perfect for lightweight pedal-assist bikes like our Hybrid series. The battery is small for easy containment inside the down tube. The system's total capacity gives you peace of mind for outings with major altitude differences.
Increase your distance
Extra battery life expands your pedalling horizons. Battery capacity increases power delivery time by about 80%. The additional battery can be attached to the seat tube using the rivets for the second water bottle holder.
ANT+ connectivity
The system uses ANT+ to dialogue with third-party devices. This provides all kinds of additional information that can be displayed on the latest cyclocomputers, such as Garmin and Polar.
Effective push
The truly lightweight motor’s maximal 250 W of power boosts pedalling effectiveness. The motor engages following the power delivery curve based on how you use the bike. Cadence triggers fluid and effective power with no feeling of resistance.
The fell of normal racing bike
The motor is positioned inside the hub of the rear wheel so the lower bracket can be sized like that of a regular bicycle. This lets you install standard chainsets. This solution maintains the pedalling sensation of a traditional bicycle.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.