Opis
Zipp 202 NSW Koło tylne 28" 12x142mm Carbon Disc CL Tubeless XDR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Koła z hamulcami tarczowymi bezdętkowymi 202 NSW firmy Zipp łączą w sobie całą gamę wysokowydajnych funkcji w lekkich i zwinnych kołach. Latają po najbardziej stromych podjazdach, nadrabiają czas na zjazdach, a także można nimi sprawnie manewrować poza asfaltem. Struktury ABLC Sawtooth z małymi wcięciami, które rozciągają się do wierzchołka obręczy, zapewniają korzyści aerodynamiczne. Hamulec tarczowy bezdętkowy 202 NSW jest zoptymalizowany pod kątem szerokich opon i niższego ciśnienia powietrza - zaspokajając potrzeby współczesnych rowerzystów, którzy wymagają niskich oporów toczenia i wysokiej przyczepności. Dzięki szerokości obręczy wynoszącej 21 mm, zestaw idealnie nadaje się również na nierówne drogi i, zgodnie z naszymi testami, jest najszybszy z oponami 28 mm w większości kierunków wiatru.
ImPress
Grafika Impress nie tylko zapewnia cenną oszczędność wagi, ale także umożliwia unikalne i trwałe zastosowanie czterech liter, których najbardziej obawia się konkurencja w kolarstwie: Z-I-P-P.
ABLC Sawtooth
Nowa konstrukcja pogłębiacza ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzienia, które są specjalnie zsynchronizowane. Ciąg aerodynamiczny rozpoczyna się przy 50 Hz i prędkości jazdy ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to dzięki małym warstwom wirowym, które odrywają się przy niskiej głośności, ale wyższej częstotliwości drgań własnych. Zmniejsza to efekt bąbelków laminarnych po aerodynamicznie osłoniętej stronie profilu obręczy, a tym samym umożliwia dalsze zmniejszenie oporu wiatru i większą stabilność przy bocznym wietrze.
Piasty Zipp Cogniton
Nowe piasty Cognition Straightpull, wykonane z wytrzymałego aluminium Z310.9, są niezwykle lekkie. Szwajcarskie łożyska ze stali nierdzewnej są najbardziej precyzyjne w całej branży. Specjalnie zaprojektowane korpusy piast rozkładają obciążenie szprych bardziej równomiernie na większej powierzchni, aby zapobiec skręcaniu w obszarze łożysk. Rezultatem jest niższy opór i większa trwałość. Osie piast o średnicy 9 mm są wyjątkowo sztywne. Sama piasta jest frezowana przy użyciu nowoczesnej technologii EDM, dzięki czemu materiały o 50 twardsze mogą być obrabiane razy bardziej precyzyjnie. Seria piast Cogniton z uchwytem szprych Straightpull oferuje jeszcze większą sztywność boczną.
Szczegóły
- Maksymalne ciśnienie w oponach 100 psi
- Maksymalna waga kierowcy 113 kg