Zipp 303 NSW Koło tylne Carbon Clincher Tubeless XDR, czarny
ID: 1226880
Opis
Zipp 303 NSW Koło tylne Carbon Clincher Tubeless XDR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Zestaw kołowy 303-NSW-Laufradsatz został opracowany z myślą o jednym celu: Być szybkim, wszędzie. 303 NSW nie jest bynajmniej zestawem kołowym przeznaczonym wyłącznie do użytku wyścigowego, który egzystuje w torbach na koła, dopóki numer startowy nie zdobi koszulki. Jest stworzony do ciężkiego codziennego treningu, Gran Fondos lub wycieczek w błękit. Aby osiągnąć tę niezawodność przy niższej wadze, Zipp wykorzystuje układ włókien węglowych, który został przetestowany przez najlepszych kolarzy na świecie na słynnym brukowanym odcinku w lesie Arenberg. Obręcz 303 NSW Tubeless ma szerokość 19 mm i kształt zewnętrzny, który aerodynamicznie najlepiej pasuje do opon 25 mm. Na tych kołach można jeździć zarówno bezdętkowo, jak i z konwencjonalnymi dętkami. Opony bezdętkowe oferują oczywiście korzyści w zakresie ochrony przed przebiciem i komfortu jazdy, można na nich jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i mają lepszą przyczepność na zakrętach, a także niższe opory toczenia.
Piasty Zipp Cogniton
Nowe piasty Cognition Straightpull, wykonane z wytrzymałego aluminium Z310.9, są niezwykle lekkie. Szwajcarskie łożyska ze stali nierdzewnej są najbardziej precyzyjne w całej branży. Specjalnie zaprojektowane korpusy piast rozkładają obciążenie szprych bardziej równomiernie na większej powierzchni, aby zapobiec skręcaniu w obszarze łożysk. Rezultatem jest niższy opór i większa trwałość. Sama piasta jest frezowana przy użyciu nowoczesnej technologii EDM, dzięki czemu materiały o 50 twardsze mogą być obrabiane razy bardziej precyzyjnie. Seria piast Cogniton z uchwytem szprych Straightpull oferuje jeszcze większą sztywność boczną.
ABLC Sawtooth
Nowa konstrukcja pogłębiacza ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzienia, które są specjalnie zsynchronizowane. Ciąg aerodynamiczny rozpoczyna się przy 50 Hz i prędkości jazdy ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to dzięki małym warstwom wirowym, które odrywają się przy niskiej głośności, ale wyższej częstotliwości drgań własnych. Zmniejsza to efekt bąbelków laminarnych po aerodynamicznie osłoniętej stronie profilu obręczy, a tym samym umożliwia dalsze zmniejszenie oporu wiatru i większą stabilność przy bocznym wietrze.
Karbonowy klinczer
Technologia Carbon Clincher jest wynikiem dwóch lat intensywnych prac nad prototypem i szeroko zakrojonych testów. Zipp współpracował ze swoimi dostawcami kompozytów, aby przetestować i zoptymalizować ekskluzywną żywicę odporną na ciepło, opartą na układach hamulcowych stosowanych w sportach motorowych. Ta wyjątkowa technologia poprawia zarządzanie ciepłem tak znacząco, że wszystkie opony karbonowe Zipp spełniają surowe normy bezpieczeństwa CEN
Showstopper
Technologia Showstopper wykorzystuje formowany pierścień hamulcowy z powierzchnią z węglika krzemu (SiC) dla maksymalnej skuteczności hamowania w mokrych warunkach. Rezultatem jest skuteczność hamowania, która w niczym nie ustępuje obręczy aluminiowej, nawet podczas ulewnego deszczu. Technologia Showstopper zapewnia większą siłę hamowania na mokrej nawierzchni niż jakakolwiek inna kierownica z włókna węglowego.
ImPress
Grafika Impress nie tylko zapewnia cenną oszczędność wagi, ale także umożliwia unikalne i trwałe zastosowanie czterech liter, których najbardziej obawia się konkurencja w kolarstwie: Z-I-P-P.
Szczegóły
- Maksymalne ciśnienie w oponach 125 psi
- Maksymalna waga kierowcy 113 kg
- Wolne koło Campagnolo sprzedawane oddzielnie