Opis
Zipp 404 Firecrest Disc Koło tylne 28" 12x142mm Carbon CL TLR SRAM/Shimano Road, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Zipp 404 od trzech dekad jest synonimem prędkości. Firecrest Tubeless w wersji do hamulców tarczowych to najnowsza generacja. Dziedzictwo Zipp 404 jako symbolu prędkości sięga dziesięcioleci wstecz, a jego przyszłość rysuje się jeszcze jaśniej. Dzięki wysokości 58 mm, opona 404 Firecrest Tubeless jest idealna do wyścigów szosowych, maratonów, jazdy na czas, triathlonów i wycieczek w zróżnicowanym terenie. Szerokość wewnętrzna koła 23 mm jest idealna do stosowania szerszych opon bezdętkowych z obniżonym ciśnieniem powietrza. Jest to ważny element Total System Efficiency (TSE), podejścia polegającego na zwiększaniu prędkości na stale zmieniających się drogach i warunkach jazdy. TSE koncentruje się w szczególności na pokonywaniu konkretnych barier prędkości: Opór wiatru, grawitacja, opór toczenia i straty wibracyjne. Technologia ABLC Sawtooth firmy Zipp wykorzystuje skomplikowany wzór wgłębień w celu poprawy wydajności aerodynamicznej. Zastosowanie przez Zippa prostych obręczy bez haków w modelu 404 Firecrest jest istotną częścią programu "Making You Faster". Dzięki oponom Hookless, przejście między oponą a obręczą jest bardziej płynne i aerodynamiczne. Bezhakowe obręcze Zipp mają bardziej efektywne rozłożenie żywicy, co oznacza lżejsze i mocniejsze koła. Zewnętrzny test zlecony przez Zipp pokazał w praktyce zalety Zipp TSE. Cały system składający się z jeźdźca i koła ważący 85 kg potrzebuje 286 W do utrzymania prędkości 40 km/h na nowym 404 Firecrest z 25-mm oponami. Jest to oszczędność 4 watów w porównaniu z poprzednim modelem 404 Firecrest. Sercem opony 404 Firecrest Tubeless do hamulców tarczowych jest wszechstronny i wytrzymały zestaw piast, zaprojektowany przez Niemców ZR1 DB. Jeśli miałbyś do wyboru tylko jedno koło do treningu szosowego i wyścigów, 404 Firecrest Tubeless jest najmądrzejszym i najszybszym wyborem.
ABLC Sawtooth
Nowy projekt wnęki ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzień, które są specjalnie zaprojektowane tak, aby ze sobą współpracować. Siła ciągu aerodynamicznego zaczyna się przy 50 Hz i prędkości jazdy ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to dzięki małym warstwom wirowym, które odrywają się przy niskiej głośności, ale wyższej częstotliwości drgań własnych. Zmniejsza to efekt pęcherzy laminarnych po osłoniętej aerodynamicznie stronie profilu obręczy, a tym samym umożliwia dalsze zmniejszenie oporu ścinającego wiatru i większą stabilność przy bocznym wietrze.