Opis
Zipp 404 Firecrest Koło przednie 28" 12x100mm Carbon Disc CL TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Zipp 404 od trzech dekad jest synonimem prędkości. Firecrest Tubeless w wersji do hamulców tarczowych to najnowsza generacja. Dziedzictwo Zipp 404 jako symbolu prędkości sięga dziesięcioleci wstecz, a jego przyszłość rysuje się jeszcze jaśniej. Dzięki wysokości 58 mm, opona 404 Firecrest Tubeless jest idealna do wyścigów szosowych, maratonów, jazdy na czas, triathlonów i wycieczek w zróżnicowanym terenie. Szerokość wewnętrzna koła 23 mm jest idealna do jazdy na szerszych oponach bezdętkowych z obniżonym ciśnieniem powietrza. Jest to ważny element Total System Efficiency (TSE), podejścia polegającego na zwiększaniu prędkości na stale zmieniających się drogach i warunkach jazdy. TSE koncentruje się w szczególności na pokonywaniu konkretnych barier prędkości: Opór wiatru, grawitacja, opór toczenia i straty wibracyjne. Technologia ABLC Sawtooth firmy Zipp wykorzystuje skomplikowany wzór wgłębień w celu poprawy wydajności aerodynamicznej. Zastosowanie przez Zippa prostych obręczy bez haków w modelu 404 Firecrest jest istotną częścią programu "Making You Faster". Dzięki oponom Hookless, przejście między oponą a obręczą jest bardziej płynne i aerodynamiczne. Bezhakowe obręcze Zipp mają bardziej efektywne rozłożenie żywicy, co oznacza lżejsze i mocniejsze koła. Zewnętrzny test zlecony przez Zipp pokazał w praktyce zalety Zipp TSE. Cały system składający się z jeźdźca i koła ważący 85 kg potrzebuje 286 W do utrzymania prędkości 40 km/h na nowym 404 Firecrest z 25-mm oponami. Jest to oszczędność 4 watów w porównaniu z poprzednim modelem 404 Firecrest. Sercem opony 404 Firecrest Tubeless do hamulców tarczowych jest wszechstronny i wytrzymały zestaw piast, zaprojektowany przez Niemców ZR1 DB. Jeśli miałbyś do wyboru tylko jedno koło do treningu szosowego i wyścigów, 404 Firecrest Tubeless jest najmądrzejszym i najszybszym wyborem.
ABLC Sawtooth
Nowy projekt wnęki ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzień, które są specjalnie zaprojektowane tak, aby ze sobą współpracować. Siła ciągu aerodynamicznego zaczyna się przy 50 Hz i prędkości jazdy ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to dzięki małym warstwom wirowym, które odrywają się przy niskiej głośności, ale wyższej częstotliwości drgań własnych. Zmniejsza to efekt pęcherzy laminarnych po osłoniętej aerodynamicznie stronie profilu obręczy, a tym samym umożliwia dalsze zmniejszenie oporu ścinającego wiatru i większą stabilność przy bocznym wietrze.