Opis
Zipp 404 NSW Koło tylne 28" 10x135mm SRAM XDR TLR Carbon, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Bez względu na to, gdzie jeździsz, zestaw kół 404 NSW Carbon Clincher z hamulcami obręczowymi został stworzony, abyś był szybszy. Z wysokością obręczy 58 mm, 404 NSW został zaprojektowany jako wszechstronny rower - jest ekspertem we wspinaczce i utrzymywaniu tempa na płaskim terenie. Jest wystarczająco wytrzymały, aby poradzić sobie nawet z wiosennymi klasykami, a jednocześnie na tyle lekki, że przyspieszanie na zakrętach to czysta przyjemność. Kształt obręczy 404 NWS Tubeless został zaprojektowany z myślą o aerodynamicznej integracji szerszych opon bezdętkowych, poprawiając właściwości jezdne i osiągi. Opona 404 NSW Tubeless ma 19 mm szerokości szczęki i kształt zewnętrzny, który aerodynamicznie najlepiej pasuje do opon 25 mm. Z tymi kołami możesz jeździć zarówno bezdętkowo jak i z tradycyjnymi dętkami. Opony bezdętkowe mają oczywiście zalety w zakresie ochrony przed przebiciem i komfortu jazdy, można na nich jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i mają lepszą przyczepność na zakrętach, a także niższy opór toczenia.
Showstopper
Wiodąca w branży powierzchnia hamowania Showstopper z węglika krzemu jest stale rozwijana, aby zapewnić niezrównaną siłę hamowania i modulację, niezależnie od warunków pogodowych i długości zjazdu.
ABLC SawTooth
Nowy projekt wnęki ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzień, które są specjalnie zaprojektowane tak, aby ze sobą współpracować. Siła ciągu aerodynamicznego zaczyna się przy 50 Hz i prędkości jazdy ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to dzięki zastosowaniu małych warstw wirowych, które odrywają się przy niskiej głośności, ale wyższej częstotliwości drgań własnych. Zmniejsza to efekt pęcherzyków laminarnych po aerodynamicznie osłoniętej stronie profilu obręczy, umożliwiając dalsze zmniejszenie oporu ścinającego i większą stabilność przy bocznym wietrze.
Hubset poznawczy
Dzięki technologii Axial Clutch zastosowanej w zestawie piast Cognition, udało się wyeliminować ten opór poprzez zwolnienie mechanizmu zapadki podczas przesuwania. Pozwala to na pokonywanie zakrętów z większą prędkością, a tym samym na zaoszczędzenie czasu. Prosty płaszcz piasty z kołnierzem gwiazdowym na piaście tylnej rozkłada obciążenie działające na kołnierz piasty z dala od łożysk. Opracowali również unikalny ząbkowany wzór dla przedniej piasty. Ząbkowana konstrukcja zapewnia stałą średnicę otworu łożyska przy wysokim naprężeniu promieniowym szprych. Oznacza to, że łożyska pasują gładko i ciasno, toczą się szybciej, są trwalsze, a piasta ma większą sztywność boczną.
ImPress
Wykorzystują one technologię graficzną ImPress firmy Zipp, która drukuje grafiki bezpośrednio na wirniku. Dzięki temu wgłębienia mogą robić dokładnie to, do czego zostały zaprojektowane - kontrolować zrzucanie wirów, czyli tempo, w jakim wiry powietrza są usuwane z wirnika. Ma to ogromne znaczenie dla stabilności.