Opis
Zipp 808 Firecrest Przednie koło 28" 100mm Carbon Clincher Tubeless QR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Kółko bezdętkowe Zipp 808 Firecrest Tubeless do hamulców obręczowych sprawia, że jesteś szybszy - z obręczą o wysokości 82 mm, która jest szybka, stabilna na wietrze i teraz bezdętkowa. W ten sposób otrzymujesz wszystkie korzyści lotnicze w połączeniu z zastosowaniem niższego ciśnienia powietrza i wynikającą z tego lepszą przyczepność na zakrętach oraz niższe opory toczenia i nadal mniejsze ryzyko przebicia. Na przykład, technologia ABLC-Sawtooth wykorzystuje opracowany wzór wgłębień przypominający piłkę golfową w celu poprawy wydajności aerodynamicznej. Strukturalnie skonstruowane boki hamulców Zipp ShowStopper zapewniają niezrównaną skuteczność hamowania w suchych i mokrych warunkach. W środku 808 Firecrest Tubeless do hamulców obręczowych obracają się nowe piasty ZR1-DB, które są trwałe, uniwersalne i opracowane w Niemczech. Nowy projekt dekoracji sprawia, że koła te są równie szykowne, co szybkie.
ABLC Sawtooth
Nowa konstrukcja wnęki ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzienia, które są specjalnie dostosowane do współpracy. Ciśnienie aerodynamiczne zaczyna się od 50 Hz, a prędkość jazdy wynosi ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to za pomocą małych łóżek fluidalnych, które odrywają się w mniejszej ilości, ale z większą częstotliwością naturalną. Zmniejsza to efekt pęcherzyków laminarnych na aerodynamicznie osłoniętej stronie profilu obręczy, co pozwala na dalsze zmniejszenie odporności na wiatr ścinający i większą stabilność przy wietrze poprzecznym.
Showstopper
Technologia Showstopper wykorzystuje zamknięty pierścień hamulcowy z powierzchnią z węglika silikonu (SiC), który zapewnia maksymalną skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni. Rezultatem tego jest skuteczność hamowania, która w żaden sposób nie jest gorsza od skuteczności felgi aluminiowej, nawet podczas ulewnego deszczu. Technologia Showstopper oferuje większą siłę hamowania na mokrej nawierzchni niż jakiekolwiek inne koło węglowe.
Szczegóły
- Maksymalne ciśnienie w oponach 125 psi
- Maksymalna waga kierowcy 113 kg