Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Shimano

Shimano GRX BL-RX600/BR-RX400 Hamulec tarczowy Przednie koło, black (2020)

ID: 1008005
1.219 zł
Zawiera podatek VAT, darmowa wysyłka
Przenieś do Ulubionych
  • 30 dni na zwrot towaru
  • Darmowa małych części wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 550 Marek
Szczegóły produktu

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

SHIMANO GRX - BADAJ DALEJ
Zaprojektowany do jazdy po wyboistych torach, przez żwir i błoto, dzięki czemu możesz dotrzeć tam, gdzie chcesz iść komfortowo i bez stresu i osiągnąć to wyjątkowe uczucie wydajności. Pierwsza grupa komponentów opracowanych przez Shimano do jazdy po żwirze. Zamiast mówić żwirom, czego potrzebują, twórcy Shimano zapytali ich, czego chcą. Shimano słuchał przez dwa lata i spędził niezliczoną ilość godzin rozmawiając z entuzjastami Gravela z całego świata. Jeździli po zakurzonych i żwirowych drogach i wąskich torach, skrzyżowanych potokach i górskich przełęczach, aby dowiedzieć się, jak może wyglądać grupa Shimano Gravel. Rezultat tych wszystkich podróży, a także nowych przyjaźni? Najpierw Gravel Alliance firmy Shimano, a teraz Shimano GRX - pierwsza na świecie seria z elementami opracowanymi specjalnie dla żwiru.

Celem nie jest zdominowanie sceny żwirowej ani zmiana jej kierunku. Shimano nie chciał odkryć koła na nowo. Inżynierowie z Shimano uwielbiają Gravelna takim, jaki jest. Shimano chciał po prostu dać tobie i twoim przyjaciołom możliwość jazdy w sposób, jaki chcesz z nową grupą komponentów. A GRX tak robi.

I wreszcie, co nie mniej ważne, programiści mieli na myśli grupę Shimano GRX, która zapewni najwyższą wydajność w wyścigach po żwirze, oferując jednocześnie opcje, które sprawią, że będzie ona przystępna dla świadomych kosztów jeźdźców. Wyznaczając te cele konstrukcyjne, Shimano opracował elementy, które nadają się również do jazdy na rowerze przełajowym, rowerowych przygód i prawie każdej podobnej dyscypliny. Krótko mówiąc, Shimano GRX jest najlepszym na świecie sposobem na swobodne poruszanie się i odkrywanie nowego terytorium na rowerze szutrowym.

PODWÓJNA DŹWIGNIA STERUJĄCA
DCL oznacza DUAL CONTROL LEVER. Posiada funkcje hamowania i przełączania oraz umożliwia łatwą obsługę. Lepsza ergonomia jest prawdopodobnie jeszcze ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych dźwigni zmiany biegów zapewnia stabilność technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że możliwa jest zmiana biegów zarówno z przodu jak i z tyłu za pomocą jednego palca. To jest naprawdę najważniejsze w SHIMANO TOTAL INTEGRATION. Aby to zrozumieć, trzeba po prostu samemu tego doświadczyć.
Podwójne dźwignie zmiany biegów/hamowania DURA-ACE, ULTEGRA i 105 zostały zoptymalizowane i posiadają teraz na przykład przegub o zredukowanej masie po wewnętrznej stronie mechanizmu zmiany biegów oraz zintegrowaną linkę zmiany biegów ułatwiającą sterowanie. Niezwykle kompaktowa budowa i wysoka precyzja wykonania poszczególnych części razem dają w efekcie niezrównaną szybkość przełączania.

REACH ADJUST
Dźwignia hamulca jest wyposażona w regulację szerokości uchwytu. Oznacza to, że klamka dostosowuje się do wielkości dłoni kierowcy, jego stylu jazdy lub osobistych preferencji.

KRWAWIENIE JEDNOKIERUNKOWE
"ONE WAY BLEEDING" został opracowany, aby szybko i łatwo zapobiegać uwięzieniu powietrza w układzie hydraulicznym. Shimano zoptymalizował drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie. Droga przewodzenia oleju mineralnego tylko w jednym kierunku, wraz z lejkiem do napełniania, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.

TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i obniża np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również żebro chłodzące. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocków, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.

Dodatkowe informacje

  • Excellent heat dissipation / Practical tool access / Easy impeller replacement
  • Simple, clean venting system / easy adjustment and maintenance
  • zintegrowana regulacja szerokości uchwytu za pomocą narzędzia
  • Better brake control on different terrains
Wyposażenie
Przeznaczenie
rower wyścigowy  
Rodzaj
z dźwignią hamulca  
Wykonanie
przód  
Technologia hamulca
hydrauliczne  
Klamka hamulcowa
Długość dźwigni hamulca: Cała ręka  
Manetka
Technika łączenia: mechaniczne
Kompatybilność: Dualcontrol
Zgodność: Shimano
Kompatybilność: dla teleskopowego słupka siedziska
Zaciski hamulca
Nazwa: GRX BR-RX400
Hamulec przód: Flat Mount
Ilość łożysk przednich: 2
Hamulec tarczowy
Nazwa: rec. Rotor: SM-RT64  
Hamulce tarczowe
bez dysku  
Linka hamulcowa
Nazwa: zalecana linka hamulcowa: SM-BH90-JK-SSR  
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy: Olej mineralny
Rodzaj oleju: Shimano
Kompatybilne okładziny hamulcowe
Żywica L03A z żebrami chłodzącymi  
Materiał
Dźwignia: Aluminiowy zacisk hamulcowy: Aluminium  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2020
Numer produktu
1008005
Opinie klientów
Pomóż innym w podjęciu decyzji i bądź pierwszym klientem, który oceni ten produkt!

Potrzebujesz pomocy?
Brak wsparcia telefonicznego
Więcej informacji
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes