CO CHCESZ ODESŁAĆ?
MAŁE CZĘŚCI
Pod pojęciem drobnych części rozumiemy wszystkie produkty dostarczane za pomocą usług kurierskich np. DHL lub DPD. W ich przypadku nie ma potrzeby ustalania terminu dostawy, ponieważ są produkty, które można łatwo przetransportować i zwrócić we własnym zakresie.
PRODUKTY GABARYTOWE
W przypadku wysyłki towarów delikatnych lub o dużych gabarytach, nasz kurier skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru.
Rowery
Jeśli chcesz zwrócić rower, wybierz przycisk „Zwróć artykuł" znajdujący się przy produkcie w historii zamówień. Postępuj według instrukcji. Jeśli nie masz konta klienta, możesz dokonać zwrotu tutaj postępując według instrukcji.
Należy pamiętać, że ten proces jest możliwy tylko w przypadku nieuszkodzonych oraz nieużywanych rowerów. W przypadku reklamacji prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego.
Inne artykuły wielkogabarytowe/ nadawane firmą spedycyjną (inne niż rowery)
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby otrzymać etykietę zwrotną oraz dalsze instrukcje. Aby umówić się na odbiór przesyłki, pamiętaj, aby podać numer zamówienia.