Opis
RockShox Monarch RT3 Amortyzatory Debon Air 200x51mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Monarch RT3 Dzięki swojemu masło-miękkim skokom zawieszenia i nowej, lekkiej konstrukcji, Monarch teraz jeszcze lepiej unosi się na nierównym terenie, przekształcając wytrzymały teren w tor o doskonałej trakcji. Pomimo swojej smukłej konstrukcji, rama oferuje niezbędną
Wytrzymałość i możliwość regulacji, aby bez wysiłku radzić sobie z piekielnym terenem i dużymi odległościami przelotowymi. technologiesDamping markings. Jeśli nie wyregulujesz odpowiednio swojego tłumienia, równie dobrze możesz jeździć na cudzym rowerze. Ale dlaczego plastikowe klipsy lub linijki
aby nadal regulować zawieszenie? W celu łatwego i dokładnego ustawienia idealnego zawieszenia, oznaczenia amortyzatorów są drukowane bezpośrednio na kłonicach widelca zawieszenia i obudowie amortyzatora. Więc możesz oddać swojej matce plastikowy klips i linijkę, Solo AirSolo Air jest jak buddyjski mnich. Oświetlona konstrukcja pozwala na jednoczesne napełnienie dodatniej i ujemnej komory powietrznej widelców zawieszenia powietrzem przy użyciu tylko jednego zaworu samochodowego. Więc jest idealna równowaga między nimi, jak Yin i Yang. Dla wygodnej i przewidywalnej jazdy można w kilka sekund wyregulować najlżejszy widelec zawieszenia na rynku, a Dual Flow AdjustDFA jest trochę jak Glam Metal. Dwie rzeczy, które właściwie w ogóle nie pasują do siebie, ale które magicznie harmonizują. Powiedzmy, że jedziesz na trasie z potwornymi zjazdami i niezliczoną ilością ciosów, które cię spowalniają. Normalnie trzeba by dopasować widelec do jednej z tych dwóch cech. Jednak w tym przypadku RockShox DFA nie chce tego zrobić i wykorzystuje swoje niezależne, podwójne układy tłumiące, aby przygotować się na oba. Pochłania to silne wstrząsy, a jazda jest nadal wystarczająco miękka dla małych uderzeń - tak jak makijaż i metal.
Szczegóły
- Technologie: Dual Flow / Solo Air
- Postawa: Ciśnienie powietrza przez zawór Schradera, zewnętrzna korekta odbicia, 3-stopniowa brama zalewowa