Opis
DT Swiss EXC 1501 Spline Carbon Enduro Przednie koło 27,5" Disc IS 6-Bolt
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Wytrzymałe obręcze z włókna węglowego enduro z trwałą piastą 240 - gwarantującą maksymalną prędkość.
EXC 1501 SPLINE ONE łączy w sobie wszystkie cechy pożądane przez współczesnych rowerzystów enduro w jednym zestawie kołowym. Obręcze z włókna węglowego o szerokości 30 mm zapewniają precyzję, której potrzebujesz, aby pewnie pokonywać nawet najtrudniejsze linie, a niezawodna piasta 240 z nowym mechanizmem wolnobiegu RATCHET EXP przenosi moc pedałowania na tor. Komponenty są utrzymywane razem przez wysokowydajne i zoptymalizowane pod kątem masy szprychy Competition Race.
DLACZEGO WĘGIEL?
Włókno węglowe umożliwia budowę lżejszych kół i optymalizację właściwości jezdnych dla określonych obszarów zastosowań. Dzięki dalszym ulepszeniom kół 1501 SPLINE ONE, DT był w stanie zmniejszyć wagę nawet o 180 gramów na zestaw kołowy w porównaniu do swojego poprzednika, zachowując jednocześnie jego wartości.
NIESTANDARDOWE OBRĘCZE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Karbon umożliwia DT wyprodukowanie obręczy przełajowej o szerokości 30 mm, która zapewnia idealne wsparcie dla nowoczesnych opon XC, umożliwia niższe ciśnienie w oponach, a tym samym zmniejsza opory toczenia na nierównych nawierzchniach. Nie tylko koła XC korzystają z niskiej wagi obręczy z włókna węglowego, koła All Mountain i Enduro mają również szybkie przyspieszenie i precyzyjne prowadzenie dzięki niskiemu momentowi bezwładności obręczy z włókna węglowego.
TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być jeżdżona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszenia węża", a tym samym oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza brak tarcia między dętką a oponą, dzięki czemu opory toczenia są niższe podczas jazdy w terenie i pokonywania przeszkód. Jeśli używane jest również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe przecięcia. Ogromna zaleta dla wszystkich, którzy lubią podróżować na duże odległości od najbliższego sklepu rowerowego.
Zalety
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona po prostu wskakuje na miejsce po napompowaniu, więc zwykle wymagana jest tylko zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
Idealne dopasowanie
Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Gwarantują idealne dopasowanie i sprawiają, że montaż opony jest tak łatwy, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak zawsze możliwe jest użycie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.
Zawór DT Swiss
Zastosowanie aluminium pozwala zaoszczędzić 40% wagi w porównaniu do konwencjonalnych zaworów mosiężnych. Zintegrowane narzędzie do zaworów w nasadce zaworu oszczędza czas i wysiłek związany z poszukiwaniem odpowiedniego narzędzia do usunięcia wkładki zaworu. Stożkowa podstawa zaworu zapewnia szczelne dopasowanie. Zawór bezdętkowy DT Swiss idealnie pasuje do obręczy DT Swiss i zapewnia doskonałe uszczelnienie na długie, bezproblemowe przejażdżki.
DT Swiss Tubeless Band
Taśma DT Swiss Tubeless Ready Tape uszczelnia obręcz i działa również jako taśma do obręczy. Jest on dostępny w różnych rozmiarach, aby idealnie dopasować go do różnych szerokości wewnętrznych obręczy.
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit służy do uszczelnienia obręczy Tubeless Ready, a tym samym umożliwia jazdę bezdętkową. DT Swiss zdecydowanie zaleca również stosowanie wysokowydajnego uszczelniacza do opon podczas korzystania z opon bezdętkowych. W przypadku opon Tubeless Ready stosowanie uszczelniacza jest obowiązkowe (uszczelniacz uszczelnia oponę, która nie jest szczelna). Konfiguracja bezdętkowa osiąga swój pełny potencjał tylko z uszczelniaczem! Upewnij się, że uszczelniacz jest kompatybilny z obręczą, taśmą obręczy i oponą. Nie może być żrący ani agresywny w żaden sposób. W razie wątpliwości należy skontaktować się z producentem uszczelniacza, aby nie utracić gwarancji DT Swiss.
TECHNOLOGIA PRO LOCK
W procesie Pro Lock opatentowany dwuskładnikowy klej jest wstrzykiwany w gwint nypla, co umożliwia budowę niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany zostaje klej, który zastyga w temperaturze pokojowej po upływie ok. minut. 6 - 7 godzin do całkowitego utwardzenia. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.
PRO LOCK - FAKTY
Blokada DT Pro Lock zapobiega samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprychy z nyplem.
Wewnętrzne testy pokazują, że koła zbudowane z DT Pro Lock mają razy dłuższą żywotność niż koła z konwencjonalnymi nyplami.
Nadaje się do sznurowania ręcznego i maszynowego. Nie zaleca się stosowania smarów lub olejów.
Wszystkie nyple DT Swiss są dostępne z i bez blokady DT Pro Lock.
Szczegóły
- Klasyfikacja ASTM: 4