Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

DT Swiss EXC 1501 Spline Carbon Enduro Przednie koło 27,5" Disc IS 6-Bolt

ID: 1279464

MSRP 3.599,00 zł
3.169,00 zł
- 11 %
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

DT Swiss EXC 1501 Spline Carbon Enduro Przednie koło 27,5" Disc IS 6-Bolt

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Wytrzymałe obręcze z włókna węglowego enduro z trwałą piastą 240 - gwarantującą maksymalną prędkość.
EXC 1501 SPLINE ONE łączy w sobie wszystkie cechy pożądane przez współczesnych rowerzystów enduro w jednym zestawie kołowym. Obręcze z włókna węglowego o szerokości 30 mm zapewniają precyzję, której potrzebujesz, aby pewnie pokonywać nawet najtrudniejsze linie, a niezawodna piasta 240 z nowym mechanizmem wolnobiegu RATCHET EXP przenosi moc pedałowania na tor. Komponenty są utrzymywane razem przez wysokowydajne i zoptymalizowane pod kątem masy szprychy Competition Race.

DLACZEGO WĘGIEL?
Włókno węglowe umożliwia budowę lżejszych kół i optymalizację właściwości jezdnych dla określonych obszarów zastosowań. Dzięki dalszym ulepszeniom kół 1501 SPLINE ONE, DT był w stanie zmniejszyć wagę nawet o 180 gramów na zestaw kołowy w porównaniu do swojego poprzednika, zachowując jednocześnie jego wartości.

NIESTANDARDOWE OBRĘCZE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Karbon umożliwia DT wyprodukowanie obręczy przełajowej o szerokości 30 mm, która zapewnia idealne wsparcie dla nowoczesnych opon XC, umożliwia niższe ciśnienie w oponach, a tym samym zmniejsza opory toczenia na nierównych nawierzchniach. Nie tylko koła XC korzystają z niskiej wagi obręczy z włókna węglowego, koła All Mountain i Enduro mają również szybkie przyspieszenie i precyzyjne prowadzenie dzięki niskiemu momentowi bezwładności obręczy z włókna węglowego.

TECHNOLOGIA BEZDĘTKOWA
Opony bezdętkowe oferują kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być jeżdżona z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka "ukąszenia węża", a tym samym oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza brak tarcia między dętką a oponą, dzięki czemu opory toczenia są niższe podczas jazdy w terenie i pokonywania przeszkód. Jeśli używane jest również mleko bezdętkowe, opona jest również odporna na przebicia i małe przecięcia. Ogromna zaleta dla wszystkich, którzy lubią podróżować na duże odległości od najbliższego sklepu rowerowego.

Zalety
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju, opona po prostu wskakuje na miejsce po napompowaniu, więc zwykle wymagana jest tylko zwykła pompka podłogowa. Wyrafinowany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.

Idealne dopasowanie
Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Gwarantują idealne dopasowanie i sprawiają, że montaż opony jest tak łatwy, jak to tylko możliwe. Niemniej jednak zawsze możliwe jest użycie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.

Zawór DT Swiss
Zastosowanie aluminium pozwala zaoszczędzić 40% wagi w porównaniu do konwencjonalnych zaworów mosiężnych. Zintegrowane narzędzie do zaworów w nasadce zaworu oszczędza czas i wysiłek związany z poszukiwaniem odpowiedniego narzędzia do usunięcia wkładki zaworu. Stożkowa podstawa zaworu zapewnia szczelne dopasowanie. Zawór bezdętkowy DT Swiss idealnie pasuje do obręczy DT Swiss i zapewnia doskonałe uszczelnienie na długie, bezproblemowe przejażdżki.

DT Swiss Tubeless Band
Taśma DT Swiss Tubeless Ready Tape uszczelnia obręcz i działa również jako taśma do obręczy. Jest on dostępny w różnych rozmiarach, aby idealnie dopasować go do różnych szerokości wewnętrznych obręczy.

Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit
Zestaw DT Swiss Tubeless Ready Kit służy do uszczelnienia obręczy Tubeless Ready, a tym samym umożliwia jazdę bezdętkową. DT Swiss zdecydowanie zaleca również stosowanie wysokowydajnego uszczelniacza do opon podczas korzystania z opon bezdętkowych. W przypadku opon Tubeless Ready stosowanie uszczelniacza jest obowiązkowe (uszczelniacz uszczelnia oponę, która nie jest szczelna). Konfiguracja bezdętkowa osiąga swój pełny potencjał tylko z uszczelniaczem! Upewnij się, że uszczelniacz jest kompatybilny z obręczą, taśmą obręczy i oponą. Nie może być żrący ani agresywny w żaden sposób. W razie wątpliwości należy skontaktować się z producentem uszczelniacza, aby nie utracić gwarancji DT Swiss.

TECHNOLOGIA PRO LOCK
W procesie Pro Lock opatentowany dwuskładnikowy klej jest wstrzykiwany w gwint nypla, co umożliwia budowę niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany zostaje klej, który zastyga w temperaturze pokojowej po upływie ok. minut. 6 - 7 godzin do całkowitego utwardzenia. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.

PRO LOCK - FAKTY
Blokada DT Pro Lock zapobiega samoistnemu poluzowaniu się połączenia szprychy z nyplem.
Wewnętrzne testy pokazują, że koła zbudowane z DT Pro Lock mają razy dłuższą żywotność niż koła z konwencjonalnymi nyplami.
Nadaje się do sznurowania ręcznego i maszynowego. Nie zaleca się stosowania smarów lub olejów.
Wszystkie nyple DT Swiss są dostępne z i bez blokady DT Pro Lock.

Szczegóły

  • Klasyfikacja ASTM: 4
Pokaż wszystkie modele z tej serii DT Swiss EXC

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Carbon
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
27,5 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy 6-otworowy
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
---

Sprzęt

Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, Enduro
Główne informacje
Wykonanie:
przód
Układ osi:
Przednie koło 15x110 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Carbon
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
niski (< 30mm)
Wysokość:
25 mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Otwór zaworu:
6,5 mm
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
36,00 mm
Szerokość wewnątrz:
30,00 mm
Rozmiar (w calach):
27,5 cale/-i
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
110 mm
Średnica osi przód (mm):
15 mm
Ilość szprych:
28
Materiał:
aluminium
Rodzaj:
DT Swiss 240
Właściwości:
do osi przelotowej, uszczelniona, z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Rodzaj kół zębatych:
--
Szprychy
Model:
DT competition race race straightpull
Sznurowanie:
3-kierunkowy krzyżowany (1:1)
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy 6-otworowy
Waga:
760,00 g
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
---
Zestaw kół
Max. obciążenie:
130,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Wirnik, Taśma TL 32 mm, Zawór TL Aluminiowy czarny 18-25 mm
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1279464
Numer artykułu producenta
WEXC150BHIXCA11493
EAN
7613052374598

Wideo

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu